اخبار داغ

فرماندار گرمسار:

موکب گرمسار پذیرای 4 هزار زائر در نجف است

موکب گرمسار پذیرای 4 هزار زائر در نجف است
فرماندار گرمسارگفت: در اربعین حسینی موکب استقرار یافته شهرستان گرمسار در نجف به بیش از 4 هزار زائر اباعبدالله الحسین (ع) خدمات اسکان ارائه می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گرمسارآنلاین، داریوش طاهری فرماندار گرمسار صبح امروز در جمع خادمین و مسئولان گرمساری گفت: موکب اختصاصی مردم شهرستان گرمسار در مراسم عظیم اربعین حسینی در شهر نجف اشرف و در جنب صحن حضرت فاطمه الزهرا (س) آماده خدمات دهی به زوار است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , گرمسارآنلاین، , .,

فرماندارگرمسار به اعزام بیش از 80 نفر از خادمین گرمسار برای خدمات به زائران امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: موکب شهرستان گرمسار در نجف اشرف برنامه ریزی در قالب اسکان و امور فرهنگی را بر عهده دارند .

, .,

طاهری ادامه داد: بیش از 6 هزار قطعه پتو و لوازم دیگر برای استرحتگاه زائران از گرمسار در قالب 3 کامیون اختصاصی از طریق مرز زمینی تا دو روز آینده به نجف ارسال خواهد شد .

, .,

حجت الاسلام سید علیرضا آرامی امام جمعه گرمسار گفت: واقعه و حرکت عظیم زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در اربعین یک سیلی محکمی بر بد خواهان اسلام ناب محمدی است.

,

آرامی، خدمت به زائران امام سوم شیعیان را یک نعمت بزرگ بر شمرد و افزود: باید از تک تک لحظات برای خدمت به این زائران استفاده نماییم و این خدمت در کارنامه عملی شما ثبت و ضبط می شود

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه