اخبار داغ

برخی جریان‌های انحرافی، تفسیر غلط قرآن را دست‌مایه تجارتی پر سود کرده‌اند

برخی جریان‌های انحرافی، تفسیر غلط قرآن را دست‌مایه تجارتی پر سود کرده‌اند
امام جمعه کامیاران با اشاره به وجود برخی جریان‌های انحرافی در استان کردستان، گفت: این جریان از راه دین تجارت می‌کنند و برای این کار پول‌های هنگفتی از برخی کشورهای اسلامی دریافت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا توفیق قربانی در گفتگو با کرد تودی، با اشاره به وجود برخی جریان های انحرافی در منطقه کردستان، گفت: خیلی ها هستند که با قرآن گمراه شده اند و خیلیها هستند که با قرآن هدایت شده اند آنهایکه گمراه شده اند کسانی هستند که مردم را گمراه می کنند وخدا آن را به عنوان منافق حشر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرد تودی,

 

,

وی افزود: مومن کسی است که به قرآن ایمان دارد ویک ذره به قرآن خطاء نمی کند. منافق به قرآن کافر است کافر بوسیله قرآن نان می خورد. کسانی هستند که به یک حزب چسپیده اند ومعنی قرآن می کنند تا پول هنگفتی به دست بیاورند. باید کسی که داعیه‌دار دین است آن را بشناسد. انسانهای ناباب زیاد هستند و احزاب بنام دین وغیر دین زیاد شده اند ومی خواهند مسلمانان را از بین ببرند. آنها سربازان کفرهستند.

,

 

,

ماموستا قربانی با اشاره به جنگ نرم دشمن، خاطر نشان کرد: جریان های انحرافی با تفسیر غلط قرآن جوانان را از دین به دور می‌کنند و عقاید انحرافی خود را بر آنها تحمیل می‌سازند.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به مواضع خصمانه، پوچ، ناعاقلانه و بی خردانه رئیس جمهور آمریکا و اتهام و اهانت او به ملت شریف، بصیر و ظلم ستیز ایران اسلامی، اظهار داشت: ترامپ با این یاوه‌گویی‌ها بار دیگر نقاب از صورت پلید استکبار جهانی برداشت و دروغگویی و عهد شکنی سران آمریکا و زیاده طلبی آنها برای همیشه در ذهن جهانیان ماندگارمی ماند.

,

 

,

وی افزود: خارج شدن آمریکا از برجام به صورت یک جانبه هیچ گونه خدشه ای به منافع ما وارد نمی کند ما قریب به چهل سال است انقلاب کرده ایم و با سربلندی زندگی کرده ایم وسرتعظیم را برای هیچ ظالمی خم نکرده ایم و در آینده نیز برای آمریکا و همپیمانانش خم نمی کنیم و مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح می دهیم.

,

 

,

ماموستا قربیان بیان کرد: اعتبار امریکا در جهان با این کار بیشتر ازگذشته از بین می رود چون توافق برجام یک توافق دوجانبه نیست این یک پیمان بین المللی و یک سند چند جانبه و محصول قریب به سیزده سال بحث و تبادل نظر و مذاکره بوده است.

,

 

,

امام جمعه کامیاران گفت:  رفتار و کردار بی ادبانه رئیس جمهور آمریکا این را ثابت می کند که دغدغه های مقام معظم رهبری از بی عهدی مسئولان کاخ سفید وغیرقابل اعتماد دانستن آنها تا چه اندازه واقع بینانه و دور اندیشانه بوده است. اقدامات نادرست آمریکا موجب اتحاد هرچه بیشتر ملت فهیم و مقاوم ایران می شود و ما ایرانیان همان‌هایی هستیم که از اول انقلاب تاکنون بر همان حالت باقی مانده‌ایم. 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه