اخبار داغ

امام جمعه باخرز:

مواضع ابلهانه ترامپ حاکی از عدم دستیابی آمریکا به اهدافش در پرتو برجام است

مواضع ابلهانه ترامپ حاکی از عدم دستیابی آمریکا به اهدافش در پرتو برجام است
امام جمعه شهرستان باخرز گفت: صحبتهای اخیر ترامپ در خصوص برجام، حاکی از عدم دستیابی آمریکا به اهداف خود در پرتو برجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام باخرز، حجت الاسلام والمسلمین مهدی امجدی زاده با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ در خصوص برجام گفت: مواضع ابلهانه ترامپ در مورد برجام و سخنان توهین آمیز وی به ملت ایران، حاکی از عدم دستیابی آمریکا به اهدافش در پرتو برجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز,

 

,

وی افزود: آنها مهمترین مقصودشان از مذاکره، ایجاد محدودیت و در نهایت کاهش قدرت دفاعی ایران بود که با هدایت مقام معظم رهبری و اهتمام نیروهای مسلح این مهم نه تنها تضعیف نشد که بلکه در سالهای اخیر تقویت ویژه پیدا کرد، به طوریکه در حال حاضر قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، معادلات منطقه ای را به هم زده است، بنابراین نظر به عدم دستیابی مستکبران به اهدافشان، آن‌ها عصبانی اند و این مواضع اخیرشان کرد عصبانیت آنهاست.

,

 

,

فرماده قرارگاه بصیرت شهرستان باخرز، اروپا را هم پیمان اصلی آمریکا دانست و اضافه کرد: به صحبتهای مسئولین اروپایی دنر خصوص اجرای تعهداتشان نسبت به برجام اعتماد کرد. مسئولان اروپا هنوز زمینه ها و روزنه هایی برای استفاده خودشان از برجام می بینند و مخالفتشان با لغو برجام هم به این جهت است و با توجه به همراهی شان با دشمنان ما، پیش بینی میشود آنها هم بزودی موضعشان همانند موضع آمریکا خواهد شد.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین امجدی زاده به واکنش احتمالی جمهوری اسلامی ایران در خصوص خروج احتمالی آمریکا از برجام اشاره کرد و اظهار داشت: واکنش ما همان موضع دقیق مقام معظم رهبری باید باشد که مبتنی بر نگاه قرآنی است به استناد فانبذ الیهم که آیه قرآن است و رد الحجر که روایت امیر مومنان است درصورت برهم زدن برجام توسط آمریکا ما باید برجام را ریز ریز و سپس آتش بزنیم.

,

 

,

امام جمعه باخرز بهترین راهکار پیش روی دولت را توجه ویژه به اقتضاد مقامتی و حمایت از کالای داخلی عنوان کرد و تصریح کرد: گاه به درون و تقویت قوای داخلی و اقتصاد مقاومتی، دقیقا همان نکته ای که سالهاست مقام معظم رهبری مطالبه دارند و امیدواریم مسئولان نسبت به این موضوع، نگاه بیشتری داشته باشند تا بتوان مشکلات کشور را حل کرد.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه