اخبار داغ

واکنش دبیر حزب اصلاح طلب به سخنان رئیس ستاد روحانی:

ستاد روحانی در کرمانشاه حامی رکود و رخوت بود

ستاد روحانی در کرمانشاه حامی رکود و رخوت بود
دبیر حزب اصلاح طلب در واکنش به سخنان رئیس ستاد روحانی در کرمانشاه گفت: ستاد روحانی در کرمانشاه حامی رکود و رخوت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز، در پی تلاش جلیل صحرایی رییس ستاد روحانی در کرمانشاه و همراهان محفلی وی در استان برای ابقاء استاندار معزول ( رازانی) وی در دیدار مسولان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی با بازوند استاندار کرمانشاه، سخنانی را به زبان آورد که با واکنش دبیرکل حزب اصلاح طلب توسعه کرمانشاه مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

 صحرایی رئیس ستاد انتخاباتی  روحانی در استان کرمانشاه در دیدار عصر روز جمعه خود و مسئولین این ستاد با بازوند استاندار جدید کرمانشاه گفته است: 

,

ما در زمان آقای رازانی اعتقاد داشتیم جابجایی مدیریت به سود استان نیست و برای ابقاء ایشان تلاش کردیم.  دلیلش این بود گزینه های مطرح می شد که باعث وحشت همه بود!! 

,

 حسن‌علی مهدوی چشمه‌گچی دبیر حزب توسعه در پاسخ به این سخنان اظهار داشت؛ باید به آقای دکتر صحرایی و افراد همفکر وی گفت که دلیل حمایت پر و پا قرص امثال شما از ابقای دکتر رازانی استاندار سابق ناشی از فقدان بینش سیاسی شماها و ترجیح دادن منافع شخصی تان بر منافع عمومی استان و مردم مظلوم استان بود.

,

وی افزود: شما در واقع از ابقای رکود و رخوت مدیریت اجرایی استان، تداوم نرخ اول بیکاری استان، تداوم روند افزایش مشکلاتی مثل طلاق و خودکشی و سایر ناهنجاریهای اجتماعی و....حمایت می کردید و بس!

,

چشمه گچی خاطر نشان کرد: آیا گزینه های توانمند بومی برای تصدی استانداری کرمانشاه مثل آقایان حاج جعفر همتی، اصغر میرزایی، دکتر هدایت حاتمی، دکتر امینی، دکتر شهریار حیدری و.... باعث وحشت می شدند؟ 

,

وی در پایان افزود: البته اگر به تعبیر شما باعث وحشت می شدند شاید به واقع باعث وحشت افرادی مثل شما می شدند که می دانستید اگر آنان بیایند جایگاهی برای امثال شما برای عرض اندام وجود نداشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه