اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن مطرح کرد:

عدم توجه به مبحث بهداشت روان یکی از معضلات موجود در کارگاه‌ها و کارخانجات

عدم توجه به مبحث بهداشت روان یکی از معضلات موجود در کارگاه‌ها و کارخانجات
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن گفت: کارگاه‌ها و کارخانجات به صورت دوره‌ای توسط ماموران شبکه بهداشت مورد نظارت قرار می‌گیرند؛ اما متاسفانه در امر توجه به سلامت روان با غفلت همراه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن صبح امروز کارگاه آموزشی با موضوع «سلامت روان در محیط کار » با حضور مدیران و کارکنان کارخانجات و کارگاه های تولیدی شهرک صنعتی بردسکن در محل شهر صنعتی بردسکن برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن, صبح امروز کارگاه آموزشی با موضوع «سلامت روان در محیط کار » با حضور مدیران و کارکنان کارخانجات و کارگاه های تولیدی شهرک صنعتی بردسکن در محل شهر صنعتی بردسکن برگزار شد.,

 

,

در این کارگاه مدیران و کارکنان شاغل در بخش های مختلف شهرک صنعتی بردسکن با مباحثی چون، استرس و کنترل آن در محیط کار و توصیه هایی در مورد سلامت روان آشنا شدند.

,

 

,

در حاشیه این کارگاه آموزشی محمد حسین زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تمامی کارگاه ها و کارخانجات از جمله مکان هایی هستند که نیازمند رعایت بیشتر نکات ایمنی می باشند.

,

 

,

وی ادامه داد: این اماکن به صورت دوره ای توسط مامورین بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان بردسکن نظارت و کنترل میشوند، ولی بحث مهم بهداشتی دیگری که باید در محیط کار رعایت شود مبحث بهداشت روان است که متاسفانه در این خصوص غفلت شده و علاوه برآن باید در محیط کار مخصوصا کارهایی که نیازمند هوشیاری و توجه بیشتر است بهداشت روان مورد توجه قرار گیرد.

,

 

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن بیان کرد: علاوه بر حضور مامور بهداشت حرفه ای در محیط کار، هر گارگاه و کارخانه ای که دارای تعداد زیادی نیروی کار است باید در آن مکان یک نفر به عنوان روانشناس صنعتی حضور داشته باشد و موارد مرتبط با بهداشت روان محیط کار را پیگیری کند.

,

 

,

حسین زاده گفت: در ابتدا باید مدیران مکان های صنعتی و کارگاهی بهداشت روان و عوامل موثر بر ایجاد استرس در محیط کار و راههای کاهش آن را آموخته و در بکارگیری آنها اقدام کنند تا فرهنگ بهداشت روان در محیط کار نهادینه شده و کارگران ما از نظر روانی در سلامت بسر برند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه