اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

توسعه گردشگری در کیش نیازمند رفع موانع و تسهیل در روند سرمایه گذاری است

توسعه گردشگری در کیش نیازمند رفع موانع و تسهیل در روند سرمایه گذاری است
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی کیش گفت: توسعه گردشگری و جذب سرمایه در کیش منوط به تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کیش پرس، سید فرید موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم تهران در خانه ملت از پروژه های عمرانی کیش بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس،,

وی در حاشیه بازدید از پروژه میکامال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری در کیش نیازمند تسهیل در امور سرمایه گذاری و رفع موانع است اظهار کرد:  پروژه هایی در اندازه میکامال جزء پروژه های ملی هستند که با راه اندازی آن ها می توان به رشد و رونق دوباره گردشگری در منطقه آزاد کیش امیدوار بود.

,

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد پروژه های چون میکامال با امکانات، قابلیت ها و ویژگی های خاص خودد سهم به سزایی در جذب گردشگر به به جزیره کیش خواهد داشت.

,

رئیس فراکسیون جوانان و سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر ایجاد امکانات ورزشی و تفریحی برای جذب جوانان به جزیره کیش عنوان کرد: ترکیب مسئله خرید با تفریح، ورزش و نیازهای فرهنگی خانواده از نوآوری هایی است که می تواند الگوی مناسبی برای توسعه جزیره کیش باشد.

,

وی با اشاره به انتصاب مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: وجود آقای انصاری لاری در کیش، با توجه به نگاه مدیریتی آینده نگر و قائل به توسعه سرمایه گذاری، چشم انداز روشنی را برای تسهیل در جذب سرمایه و رفع موانع سرمایه گذاری در کیش را ترسیم می کند.

,

موسوی افزود: بی تردید در دوران مدیریت جدید، رفع بسیاری از مشکلات و تحقق اهداف ذاتی مناطق آزاد را شاهد خواهیم بود و این منطقه گامی بلند در این راستا برمی دارد.

,

وی با تصریح بر لزوم توجه بیشتر به مناطق آزاد کشور خاطر نشان کرد: وضعیت فعلی مناطق آزاد کشور توجه همه مسئولان را می طلبد. مناطق آزاد ظرفیت های بسیار عظیمی دارند که به نظر می رسد این ظرفیت ها تاکنون فعال نشده اند در حالیکه توجه به این ظرفیت ها و فعال سازی آن ها نه تنها مناطق آزاد فعلی را از رکود می رهاند بلکه کمک شایانی به رشد شاخص های اقتصادی کشور خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه