اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

فعالیت شبانه روزی شرکت توزیع برق زنجان تسهیل‌گر چرخ های تولید واشتغال است/ صنعت برق زیربنایی ترین بخش توسعه کشور است

فعالیت شبانه روزی شرکت توزیع برق زنجان تسهیل‌گر چرخ های تولید واشتغال است/ صنعت برق زیربنایی ترین بخش توسعه کشور است
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با بیان اینکه با بیان اینکه فعالیت شبانه روزی شرکت توزیع استان زنجان تسهیل‌گر چرخ های تولید واشتغال است، گفت: این شرکت ، شعار سال را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا علیزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، شعار اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال را برخاسته از نکته‌سنجی، آینده‌نگری و تدبیری هوشمندانه مقام معظم رهبری دانست، اظهار کرد: اینشرکت به عنوان راهبردی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه زیرساخت های صنعت برق به منظور سرمایه گذاری در بخش تولید و اشتغال در سطح استان ، شعار سال را سرلوحه فعالیت های خود در سال جاری قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی درخصوص نقش توزیع برق استان زنجان در پیشبرد شعار سال اقتصاد مقاومتی ،تولید-اشتغال ، ابراز کرد: این شرکت در سال جاری توانسته است با برنامه ریزی های مدون گام های موثر و بلندی در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استراتژی های وزارت نیرو و شرکت مادرتخصصی توانیر بردارد.

,

  مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع برق استان در بخش تامین برق واحدهای مولد صنعتی وکشاورزی که بیش از 70درصد مصرف انرژی استان را به خود اختصاص داده اند، عنوان کرد: اشتغال مستقیم هزار تن از پرسنل رسمی ، قراردادی وپیمانکاری، جذب 18تن از جوانان تحصیل‌کرده  نیز از طریق آزمون سراسری در سال جدید گوشه ای از برنامه های اینشرکت در تحقق بندهای اقتصاد مقاومتی تولید-اشتغال است.

,

علیزاده با اشاره به اینکه  فعالیت هیچ واحد صنعتی بدون برق میسر نمی‌باشد چرا که صنعت برق از جمله زیربنایی ترین بخش توسعه کشور است، تصریح کرد: اکثر سرمایه گذاران از شروع فعالیت تا مراحل بعدی وابسته به برق هستند و این شرکت نیز تمام سعی و اهتمام خود را برای ارائه برق مطمئن وپایدار به سرمایه گذاران در بخش صنعت وکشاورزی بکار بسته است .

,

وی افزود: شرکت توزیع برق استان زنجان با بهره گیری از تولیدات داخل استان و نیروهای انسانی بومی توانسته است پروژه هایی از جمله :تولید تابلوهای هوشمند سکسیونر های کنترل از راه دور ، سرویس و تعمیر ترانسفورماتور ، نصب واحداث پایه های روشنایی معابر با طرح جدید با هدف زیباسازی مبلمان شهری ، تامین برق مساکن مهر وچندین طرح بزرگ را انجام دهد..

,

  مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه این شرکت در کنار ایجاد اشتغال مستقیم  و  در راستای انجام ماموریت و رسالت اصلی خود در خصوص برق رسانی به مردم استان و نگهداری شبکه و ارائه برق پایدارو مطمئن ، با فروشندگان و سازندگان تجهیزات برقی  معاملات بازرگانی زیادی دارد ، ادامه داد:  حجم معاملات قابل توجهی با تولید کنندگان داخلی انجام داده است که نقش بسزایی در اشتغال زایی شرکت های یاد شده دارد.

,

علیزاده خاطرنشان کرد: این‌شرکت با بکار گیری یکصدشرکت پیمانکاری نیز پروژه هایی در قالب پروژه های توسعه واصلاح شبکه های توزیع برق استان اجراشده است که سهم بسزایی در فعالیت جوانان مستعد دارد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه