اخبار داغ

معاون فرماندار نیر :

کارآفرینی و اشتغالزایی در اولویت برنامه‎های ستاد ساماندهی امور جوانان قرار دارد

کارآفرینی و اشتغالزایی در اولویت برنامه‎های ستاد ساماندهی امور جوانان قرار دارد
مهدی بخشی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نیر از تمرکز این ستاد بر حوزه های کارآفرینی و اشتغالزایی جوانان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، ، مهدی بخشی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان نیر که در محل فرمانداری تشکیل شد اظهار داشت: مصوبات جلسات ستاد ساماندهی جوانان با توجه به نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی مطرح می‌شود و نتیجه خرد جمعی است و پیگیری اجرایی شدن آنها می‌تواند بخشی از مشکلات جوانان را مرتفع سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز, نیریمیز, ، , ، , مهدی بخشی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان نیر که در محل فرمانداری تشکیل شد اظهار داشت: مصوبات جلسات ستاد ساماندهی جوانان با توجه به نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی مطرح می‌شود و نتیجه خرد جمعی است و پیگیری اجرایی شدن آنها می‌تواند بخشی از مشکلات جوانان را مرتفع سازد.,
 
,
وی افزود: حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی می‌بایست به صورت جدی در این جلسات پیگیری شده و اعضای حاضر به صورت فعالانه و خلاقانه دراین خصوص برنامه ارائه کنند.
,
 
,
معاون فرماندار نیر در ادامه گفت: فن آوری اطلاعات و حوزه مجازی می‌تواند ظرفیت جدیدی برای اشتغال جوانان باشد و شهرستان نیر به دلیل داشتن نیروهای تحصیل کرده دراین حوزه با استفاده از  فضای بوجود آمده گام‌های موثری بردارد.
,
 
,
اکبر نگاهی رئیس اداره ورزش و جوانان نیر، همچنین با اشاره به همکاری دستگاه‌ها با این اداره در برگزاری برنامه‌های ویژه اوقات فراغت در تابستان خواستار تداوم ادامه همکاری های نزدیک ادارات با این ستاد شد.
,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه