اخبار داغ

دبیر هیات فوتبال شهرستان اصفهان:

مرکز تخصصی فوتبال بانوان شهرستان اصفهان راه اندازی می شود

مرکز تخصصی فوتبال بانوان شهرستان اصفهان راه اندازی می شود
دبیر هیات فوتبال شهرستان اصفهان از راه اندازی مرکز تخصصی بانوان شهرستان اصفهان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر جعفری، در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، در رابطه با فوتبال بانوان در شرق اصفهان گفت: هیات فوتبال شهرستان اصفهان در همه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود به امر ورزش  بانوان نگاه ویژه داشته و برای پیشرفت ورزش بانوان مصمم تر از همیشه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

جعفری ادامه داد: خوشبختانه با نگاه ویژه  ریاست هیات فوتبال شهرستان به فوتبال بانوان توانسته ایم گام های موثری برداشته و در بسیاری از بخش ها و شهر ها اینک بانوان پیشتاز هستند.

,

وی افزود: با حمایت های هیات فوتبال شهرستان اصفهان از بانوان، آن ها توانستند کمبود ها و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را به یک سکوی پرش تبدیل و امروز  وضعیت و جایگاه بسیار قابل قبولی در فوتبال  را به خود اختصاص  دهند.

,

دبیر هیات فوتبال شهرستان اصفهان، با اشاره به این که  در بخش داوری در  بانوان،  هیات شهرستان خودکفا شده است؛ تصریح کرد: گروه های داوری بانوان هیات فوتبال شهرستان  بسیاری از  مسابقات مطرح کشوری و استانی را قضاوت و  در آن نمره قبولی کسب کرده است.

,

جعفری حضور بانوان شهرستان در مسابقات مطرح کشوری و استانی را دستاوردی دیگر برشمرد و خاطر نشان کرد: راه اندازی مرکز تخصصی فوتبال بانوان شهرستان اصفهان نیز یکی از خدمات بزرگ هیات فوتبال شهرستان در بخش بانوان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه