اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر:

عباس شوندی از بین 35 گزینه به عنوان شهردار نسیم شهر انتخاب شد

عباس شوندی از بین 35 گزینه به عنوان شهردار نسیم شهر انتخاب شد
رئیس شورای اسلامی نسیم شهر گفت: پس از انجام بررسی‌های لازم و توجه به شاخص‌های یک شهردار کارآمد، عباس شوندی به عنوان شهردار جدید انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی حسنلو رئیس شورای اسلامی نسیم شهر در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به انتخاب عباس شوندی به عنوان شهردار جدید نسیم شهر، اظهار داشت: شوندی طبق شاخص‌هایی که یک شهردار کارآمد باید داشته باشد، به عنوان شهردار جدید شهر انتخاب گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه در این دوره 35 نفر اعلام آمادگی کرده بودند، تشریح کرد: ما رزومه همه آن‌ها را بررسی کردیم و طبق شاخص‌هایی که یک شهردار باید داشته باشد عباس شوندی توسط شورای اسلامی نسیم شهر به عنوان شهردار انتخاب شدند.

,

حسنلو در رابطه با شاخص‌های مورد نظر یک شهردار نمونه، بیان داشت: از جمله شاخص‌هایی که در نظر داشتیم، داشتن تجربه بود که شوندی 8 سال در اندیشه و صباشهر تجربه شهرداری و مدیریت داشته است و از موارد شاخص دیگر برای انتخاب شهردار می توان به جوان بودن، رعایت قانون، تکریم شهروندان، ارائه خدمات با کیفیت که موجب جلب رضایت شهروندان گردد، توانمندی، حاکم نمودن انضباط اداری، توجه به پروژه‌های عمرانی و تسهیل مشارکت بخش خصوصی می باشد.

,

وی همچنین به تراکم بالای جمعیت نسیم شهر اشاره کرد و گفت: حکم شهرداران شهرهای بالای 200 هزار نفر پس از انتخاب توسط شورای اسلامی شهر حتما باید به امضای وزیر محترم کشور برسد.

,

رئیس شورای اسلامی نسیم شهر درپایان باتوجه به معارفه عباس شوندی و آغاز به کار رسمی وی و تشکر از جانعلی‌زاده شهردار پیشین نسیم شهر، افزود: تلاشمان بر این خواهد بود تا با استفاده از تجربه بالای شهردار جدید و روحیه بالای مسئولین شهری، سرعت پیشرفت و آبادانی را در نسیم شهر افزایش دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه