اخبار داغ

رئیس انجمن هنرهای نمایشی نطنز خبر داد:

هشتمین همایش یاوران کوچک امام حسین(ع) در نطنز برگزار می شود

هشتمین همایش یاوران کوچک امام حسین(ع) در نطنز برگزار می شود
رئیس انجمن هنرهای نمایشی نطنز گفت: همایش یاوران کوچک امام حسین(ع) به مانند سال های گذشته و در دهه اربعین و از دوازدهم تا هیجدهم آبان ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛ رئیس انجمن هنرهای نمایشی نطنز، صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران، از برگزاری هشتمین همایش یاوران کوچک امام حسین علیه السلام در شهر نطنز خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

علی ترابیان افزود: این همایش که مخصوص کودکان و نوجوانان زیر ۱۳ سال است، به مانند سال های گذشته و در دهه اربعین و از دوازدهم تا هجدهم آبان ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز برگزار می شود.

,

وی تصریح کرد: امسال برخلاف سال های گذشته یک گروه از همین کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این همایش، کار برنامه ریزی و انجام امور برای اجرای این همایش را بر عهده خواهند داشت.

,

مسئول انجمن هنرهای نمایشی نطنز اضافه کرد: برگزاری نماز جماعت، عزاداری، سخنرانی، اجرای مسابقات فرهنگی و مذهبی، اجرای تئاتر، برپایی ایستگاه‌ های نقاشی، شعر و مداحی از برنامه‌ های این همایش بوده و تمام این برنامه ها توسط خود کودکان و نوجوانان انجام می شود.

,

وی گفت: هر برنامه در طول شب های برگزاری با یاد و نام طفلان حضرت زینب (س)، طفلان حضرت مسلم (ع)، حضرت عبدالله بن الحسن (ع)، حضرت قاسم بن الحسن (ع)، حضرت علی اصغر (ع) و حضرت رقیه (س) نامگذاری و برگزار می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: از برگزیدگان مسابقه‌ های ایستگاه فرهنگی شهید محسن حججی که در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در نطنز برپا شده بود، تقدیر خواهد شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه