اخبار داغ

دبیر شورای راهبردی منطقه هفت کشور دانشگاه فرهنگیان:

کیفیت بر کمیت در دانشگاه فرهنگیان اولویت دارد

کیفیت بر کمیت در دانشگاه فرهنگیان اولویت دارد
دبیر شورای راهبردی منطقه هفت کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان، شعار خود را توجه به کیفیت به جای کمیت قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام عروف زاد در گفتگو با صاحب‌نیوز، اظهار کرد: شورای راهبردی منطقه هفت کشور یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب دانشگاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز،,

دبیر شورای راهبردی منطقه هفت کشور دانشگاه فرهنگیان گفت: این شورا بر اساس تفکر استفاده از خرد جمعی با توجه به موضوع های محلی و بومی در خصوص دانشگاه فرهنگیان با حضور مدیران استان‌های همجوار شکل می‌گیرد.

,

وی تبادل تجربیات، بیان مشکلات و چالش ها و بیان برخی از راهکار ها را از نتایج این شورا عنوان کرد و افزود: این چهارمین سال برگزاری چنین نشست هایی است و در این نشست منطقه هفت کشور استان‌های یزد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان حضور دارند.

,

عروف زاد بررسی نقش جامع آموزش کشور را یکی از دستور کارهای این شورا بیان و اظهار کرد: دانشگاه در سالیان اخیر چابک سازی سازمانی، مأموریت گرایی و محدودیت‌های ردیف استخدامی را مورد توجه خود قرار داده است.

,

دبیر شورای راهبردی منطقه هفت کشور، دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه شعار دانشگاه توجه به کیفیت به جای کمیت است، گفت: بررسی مشکلات عدیده حوزه این دانشگاه در نقشه جامع علمی کشور، حذف برخی از رشته‌ها در بعضی از استان ها، مطالبات اجتماعی و مسئولان استانی از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه بوده است.

,

وی با بیان اینکه خروجی از شورای راهبردی به صورت صورتجلسه برای رییس دانشگاه فرهنگیان کشور ارسال خواهد شد، افزود: طرح مسائل و مشکلات جاری در هر یک از استانها است.

,

عروف زاد با اظهار اینکه یکی دیگر از دستور کارهای شورای راهبردی منطقه هفت کشور دانشگاه فرهنگیان موضوع «از بوم برای بوم» است، گفت: این مسئله یکی از چالش‌های مهم دانشگاهی است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه