اخبار داغ

مسئول امور ادارات و نمایندگی‌های سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

حضور روحانیون در روستاها، کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی‌ داشته است

حضور روحانیون در روستاها، کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی‌ داشته است
مسئول امور ادارات و نمایندگی‌های سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در رشتخوار گفت: طبق آمار و تحقیقات در هر روستایی که روحانی مستقر بوده و فعالیت‌های دینی در آنجا انجام شده با کاهش آسیب‌های اجتماعی در زمینه‌های مختلف مواجه بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، حجت الاسلام محسن هادیان صبح امروز در جلسه معارفه اولین سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار با اشاره به وظایف سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد برخاسته از متن انقلاب است، که به فرمان امام(ره) در همان ابتدای انقلاب با توجه به نیاز جامعه تاسیس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

مسئول امور ادارات و نمایندگی‌های سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه آنچیزی که در ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی باید در نظر گرفته شود، رضایت پروردگار است، افزود: قطعا در نظر گرفتن رضایت الهی در هر کاری نصرت الهی را هم در بر خواهد داشت.

,

 

,

وی داشتن موفقیت یک نهاد فرهنگی را دارا بودن دو مولفه امکانات و طرح و برنامه عنوان کرد و یادآور شد: برخی معتقدند که امکانات و اعتبارات حرف اول را در بحث تبلیغات اسلامی ‌ می‌زند و برخی نیز بر این اقیده هستند که تنها داشتن طرح و برنامه موفقیت در کار است، اما زمانی یک نهاد فرهنگی موفق خواهد بود که هم امکانات و هم طرح و برنامه داشته باشد.

,

 

,

حجت الاسلام هادیان با تاکید بر اینکه مهمتریت هدف این سازمان استفاده از رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: امروز آنچه که پشتوانه کارهای فرهنگی و دینی ماست، بحث کمک‌های مردمی و کارهای فرهنگی از سوی مردم است.

,

 

,

مسئول امور ادارات و نمایندگی‌های سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ایمان قلبی مردم در بحث هزینه کردن مادی و معنوی در راه دین، گفت: امروز می‌بینیم گاها با وجود سختی‌ها و مشکلات متعدد زندگی، مردم در بحث دین از هیچ کمک و هزینه‌ای دریغ نمی‌کنند، که این موضوع ریشه در باور و اعتقادات قلبی آنها دارد.

,

 

,

وی در ادامه با شبکه عظیم روحانیون در روستاها و بهره‌بری نهاد سازمان تبلیغات اسلامی از بیش از هزار روحانی در سطح استان اشاره کرد و اظهار داشت: هر جایی که آمار و تحقیقات علمی در رابطه با حضور روحانیون درآنجا انجام شده است و هر روستایی که در آن روحانی مستقر بوده و فعالیت‌های دینی در آنجا انجام شده است، طبق آمار و تحقیقات شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در زمینه‌های مختلف در آنجا بوده‌ایم.

,

 

,

وی در پایان وجود هر روحانی در روستا را یک سازمان تبلیغاتی عنوان کرد و تصریح داشت: وجود هر روحانی در روستا خودش یک سازمان تبلیغات اسلامی است، چرا که روحانیون در صف و خط اول تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه