اخبار داغ

فرمانده سپاه عاشورا:

توجه به معیشت مردم موجب تقویت قدرت ملی و بازدارندگی است

توجه به معیشت مردم موجب تقویت قدرت ملی و بازدارندگی است
توجه به معیشت را از مولفه های نظام اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر لزوم توجه به معیشت و اشتغال, خدمت به مردم را بهترین راه مبارزه با امریکا عنوان کرده اند چرا که رضایت مردمی, حضور مردم در صحنه را تقویت و در نهایت پشتوانه ای عظیم برای نظام اسلامی را فراهم می آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, سردار غلام عسگر کرمیان ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سراب با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی بر مبنای حرکت متاثر از جریان عاشورا و عدم سلطه پذیری است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دو هدف عمده باز تولید روح توحید و برقراری عدالت را دنبال می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی افزود: با توجه به اهمیت والای توحید و عدالت در نظام اسلامی تمام تلاش و همت حاکمیت و نظام باید در این راستا به کار گرفته شود و استکبار ستیزی انقلاب باعث شده انقلاب دشمنان زیادی پیدا کند .

,

کریمیان با بیان اینکه تعامل و همکاری و رفت و امدهای بین المللی با حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی  در جای خود ارزشمند هست خاطرنشان کرد: امروز ایجاد قدرت در کشور وظیفه همگان هست و قدرت بازدارندگی بدون داشتن قدرت ملی ممکن نیست.

,

فرمانده سپاه عاشورا عنوان کرد: چون دشمن قدرت رویارویی مستقیم با جبهه انقلاب را ندارد به دنبال تضعیف قدرت ملی است و دشمن با تمام عوامل تقویت کننده این قدرت به صورت ترکیبی در حال مبارزه است.

,

فرمانده هشت سال دفاع مقدس, رهبری نظام , انسجام ملی, قدرت اقتصادی, فرهنگی, سیاسی, نظامی و قدرت امنیتی  را از ارکان قدرت ملی عنوان کرد که منجر به قدرت بازدارنگی در مقابل استکبار جهانی و دشمنان می شود.

,

وی توجه به معیشت را از مولفه های نظام اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر لزوم توجه به معیشت و اشتغال, خدمت به مردم را بهترین راه مبارزه با امریکا عنوان کرده اند چرا که رضایت مردمی, حضور مردم در صحنه را تقویت و در نهایت پشتوانه ای عظیم برای نظام اسلامی را فراهم می آورد.

,

کریمیان یکی از عوامل مهم در پایداری و تثبیت نظام های مختلف سیاسی، تولید قدرت ملی در سایه حمایت ها و پشتیبانی های مردمی و حضور آنها در صحنه است که ارتقا و افزایش قدرت ملی در سایه تقویت و گسترش روحیه خدمت گذاری در میان مسئولان می باشد.

,

این مقام نظامی حضور در صحنه علی رغم تبلیغات دشمن, حفظ و تقویت انسجام ملی , وحدت حول محور ولایت, تقویت فرهنگ ملی و اقتصاد را از ملزومات ایستادگی در مقابل حربه های دشمن عنوان کرد.

,

فرمانده سپاه عاشورا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مولود انقلاب و حافظ دستاوردهای وسیع انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای خدمت به آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم و روستاهای دورافتاده استفاده کرده و خود را در تمامی مراحل و عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی تابع ولی امر مسلمین می داند.

,

سردار کریمیان در پایان ابراز کرد: از آنجائی که تمامی وظایف و رسالت های سپاه در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب خلاصه شده و در این مسیر مردم محور اصلی خدمات سپاه است، معتقدیم سپاه بدون پشتوانه مردمی معنی و مفهومی ندارد.

,

در این مراسم ضمن تکریم از خدمات کاظم قلعه , محمد صبحی  به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سراب معرفی شد.

,

انتهای پیام/ 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه