اخبار داغ

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گلستان:

سیاست های خصمانه آمریکا در قبال ایران تمام شدنی نیست/ اوباما و ترامپ فرقی ندارند

سیاست های خصمانه آمریکا در قبال ایران تمام شدنی نیست/ اوباما و ترامپ فرقی ندارند
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گلستان گفت: برای ما فرقی نمی کند رئیس جمهور دولت آمریکا اوباما باشد یا ترامپ، آنها همیشه نسبت به انقلاب اسلامی خصم دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام سیدجواد محمدزاده در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت: چند نکته در مواضع اخیر ترامپ و آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران نهفته است اول اینکه سیاست های آمریکا و خصمانه آنان امتداد دارد و تمام شدنی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پاسرو,

 وی افزود: برای ما فرقی نمی کند رئیس جمهور دولت آمریکا اوباما باشد یا ترامپ، آنها همیشه نسبت به انقلاب اسلامی خصم دارند.

,

حجت الاسلام محمدزاده تأکید کرد: نکته دوم در مواضع اخیر آمریکا نشان دهنده این است ترامپ یک شخیصت متزلزلی دارد که ابدا قابل اعتماد نیست همچنانکه سیاست های آمریکا قابل اعتماد نبوده و نیست.

,

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان گلستان تصریح کرد: نکته سوم این است ما در قبال ترامپ شخص و یا دولت را نداریم ما یک انقلابی را داریم که ریشه اش مبارزه با استکبار است، تبدیل شدن حکومت اسلامی در سراسر جهان حکومتی است که مقابله با سیاست های آمریکا دارد لذا مقابله ما با آمریکا مقابله ی تفکری و گفتمانی است.

,

وی خاطرنشان کرد: ساختار نظام ما تحت ولایت رهبری انجام شده و این مسیر با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری به پیش خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه