اخبار داغ

مسئول ستاد پشتیبانی کمک‌های مردمی جبهه مقاومت در اردبیل خبر داد؛

ارسال کمک‌های مردم ولایی اردبیل به جبهه مقاومت در ماه صفر+اقلام مورد نیاز

ارسال کمک‌های مردم ولایی اردبیل به جبهه مقاومت در ماه صفر+اقلام مورد نیاز
مسئول ستاد پشتیبانی کمک‌های مردمی جبهه مقاومت در اردبیل گفت: با توجه به آغاز ایام سرد سال و در پیش بودن زمستان، اقلامی همچون پتو و پوشش‌های گرم و بافتنی و انواع آجیل و خشکبار و مواد شوینده بیشترین اولویت نیاز را نسبت به سایر اقلام در جبهه مقاومت اسلامی دارا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سبلان‌ما، با بیان اینکه مردم استان اردبیل در کمک به جبهه مقاومت جزء پیشتازان هستند، اظهار داشت: کمک‌ها و پشتیبانی مردم از جبهه مقاومت اسلامی همانند حضور گسترده نیروهای مردمی و پشتیبانی آنان از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، مهم و تاثیر گذار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی تصریح کرد: تا پایان ماه صفر محموله کمک‌های مردمی مردم اردبیل در قالب اقلام ضروری به جبهه مقاومت ارسال می شود.

,

مسئول ستاد پشتیبانی کمک‌های مردمی جبهه مقاومت در اردبیل گفت: با توجه به آغاز ایام سرد سال و در پیش بودن زمستان، اقلامی همچون پتو و پوشش‌های گرم و بافتنی از جمله لباس گرم زمستانی، کلاه، شال گردن، اورکت و بادگیر گرم و انواع آجیل و خشکبار و مواد شوینده بیشترین اولویت نیاز را نسبت به سایر اقلام در جبهه مقاومت اسلامی دارا است.

,

وی افزود:مواد خوراکی فاسد نشدنی شامل خشکبار، انواع کنسرو و حبوبات از جمله سایر اقلام مورد نیاز جبهه مقاومت است که البته باید توجه داشت تا تاریخ انقضا مواد کنسروی حداقل سه ماه زمان باقی مانده باشد.

, .,

حسینی خاطر نشان کرد: مواد شوینده از قبیل صابون، شامپو و خمیر دندان از دیگر اقلام مورد نیاز جبهه مقاومت اسلامی در سوریه است.

, .,

مراکز دریافت هدایا و کمک‌های غیر نقدی  و معنوی به جبهه مقاومت در اردبیل

, مراکز دریافت هدایا و کمک‌های غیر نقدی  و معنوی به جبهه مقاومت در اردبیل, مراکز دریافت هدایا و کمک‌های غیر نقدی  و معنوی به جبهه مقاومت در اردبیل,

مسئول ستاد پشتیبانی کمک‌های مردمی جبهه مقاومت در اردبیل گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته شهروندان گرامی می‌توانند هدایا و کمک‌های غیر نقدی خود را به مساجد، پایگاههای بسیج و حوزه های ناحیه مقاومت بسیج تحویل دهند.

, .,

وی تصریح کرد: ستاد پشتیبانی کمک‌های مردمی جبهه مقاومت در اردبیل همه روزه آماده است تا علاوه بر کمک های نقدی و غیر نقدی کمک های معنوی را دریافت کند؛ برادران قبل از ظهرشنبه تا پنجشنبه و خواهران در بعد ظهر روزهای یکشنبه تا چهارشنبه می توانند در محل کمک‌های مردمی جبهه مقاومت در اردبیل حضور داشته باشند و در ستاد کمک کنند.

, .,

حسینی گفت: خواهران و مادران این دیار با بافتن شال و گردن و کلاه و لباسهای بافتنی می توانند یاری رسان جبهه مقاومت باشند و در پیروزی جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر سهیم شوند؛ لباس های گرم بافته شده توسط بانوان در پایان ماه صفر به سوریه ارسال خواهد شد.

, .,

شماره حساب برای واریز کمک‌های نقدی به جبهه مقاومت

, شماره حساب برای واریز کمک‌های نقدی به جبهه مقاومت, شماره حساب برای واریز کمک‌های نقدی به جبهه مقاومت,

مسئول ستاد پشتیبانی کمک‌های مردمی جبهه مقاومت در اردبیل تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های غیر نقدی و معنوی ، شماره حسابی نیز برای جمع آوری کمک‌های نقدی مردمی جهت کمک به جبهه مقاومت اسلامی اعلام شده است؛ هموطنان گرامی می‌توانند برای حمایت از رزمندگان مقاومت اسلامی در جبهه نبرد علیه تروریست‌های تکفیری، کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی 6273811078575328 نزد بانک انصار واریز و یا شماره حساب اصلی 22222222 نزد بانک مهر اقتصاد و در تمامی شعب این بانک واریز کنند.

, .,

وی گفت : شماره کارت و حساب ارائه شده برای کمک به جبهه مقاو مت اسلامی به صورت متمرکز بوده وامکان برداشت استانی از آن وجود ندارد و این کمک ها در اختیار مسئولین جبهه مقاومت در تهران قرار می گیرد.

,

حسینی خاطر نشان کرد: پیروزی نهایی بر جبهه کفر نزدیک است و کسانی که امکان حضور در جبهه مقاومت اسلامی را ندارند با حمایت های مالی و معنوی به مجاهدت مدافعان حریم ولایت ادای دین کرده و به خیل عظیم سپاه مدافعان حرم می پیوندند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه