اخبار داغ

رییس عتبات عالیات استان قزوین:

مردم از پرداخت نذورات به افراد متفرقه خودداری کنند

مردم از پرداخت نذورات به افراد متفرقه خودداری کنند
رییس عتبات عالیات استان قزوین گفت: با توجه به احتمال وقوع برخی سودجویی‌ها از احساسات دینی و پاک مردم، شهروندان محترم از پرداخت نذورات به افراد متفرقه خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد کبودوند رییس ستاد عتبات عالیات استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: با توجه به احتمال وقوع برخی سودجویی‌ها از احساسات دینی و پاک مردم، شهروندان محترم از پرداخت نذورات به افراد متفرقه خودداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: نمایندگان ستاد عتبات عالیات استان قزوین و همچنین ستاد مردمی اربعین برای دریافت کمک و نذورات دارای کارت شناسایی هستند.

,

این مسوول خاطرنشان کرد: مردم حتما قبل از انجام کمک و پرداخت نذورات، کارت شناسایی را ملاحظه کنند تا افرادی نتوانند از این حس زیبای مردم سودجویی کنند.

,

کبودوند با اشاره به اینکه کارت‌های شناسایی دارای تاریخ هستند، بیان کرد: متاسفانه برخی افراد به دنبال بهره برداری از فضای خوبی که در جامعه برای کمک به اربعین وجود دارد هستند.

,

مسوول ستاد عتبات عالیات استان قزوین تأکید کرد: ستاد مردمی اربعین دارای شماره حساب و شماره کارت مشخص است و مردم م توانند کمک های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۷۰۴۱۱ بانک کشاورزی پرداخت کنند.

,

وی در پایان یادآور شد: بخش اعظمی از کمک ها به صورت اقلام مورد نیاز در موکب ها و همچنین خودرو است که علاقه می توانند به صورت امانی این اقلام را به ستاد مردمی اهدا کنند و یا خود به همراه خودرو برای کمک به موکب ها به کشور عراق اعزام شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه