اخبار داغ

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان خبر داد

اعزام بیش از ۵ هزار دانش‌آموز قزوینی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

اعزام بیش از ۵ هزار دانش‌آموز قزوینی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس
مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: تا پایان امسال بیش از ۵ هزار دانش‌آموز استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، رضا ابراهیمی با اشاره به اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی اعلام کرد: تا پایان امسال ۵ هزار و ۷۰۰ دانش آموز استان قزوین به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تصریح کرد: در هر مرحله ۱۶۰ دانش‌آموز پایه دهم ویازدهم که درس آمادگی دفاعی دارند، از مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب کشور بازدید می کنند.

,

این مسوول اهداف برگزاری اردوی راهیان نور را؛ آشنا شدن دانش‌آموزان با تاریخ انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، زمینه‌سازی برای گفتگوی نسل‌های اول با نسل‌های چهارم انقلاب، استکبارستیزی و ایجاد همگرایی عنوان کرد.

,

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در این اردوی سیاحتی، زیارتی، برنامه‌های متعدد فرهنگی و بصیرتی با حضور روحانیون، مبلغان و راویان دفاع مقدس برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

,

وی اضافه کرد: در این اردو دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی پادگان ابوذر و منطقه عملیاتی مرصاد، رزمایشگاه رزمی، فرهنگی شبانه در اردوگاه در استان کرمانشاه و همچنین باغ‌ موزه دفاع مقدس در استان همدان بازدید خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه