اخبار داغ

فرماندار فراهان خبر داد؛

ضعف نظام آموزشی در حوزه پرورش خلاقیت و مهارت دانش‌آموزان/دانش‌آموزان استان مرکزی ۴۰ رتبه برتر مسابقات سراسری فرهنگی و هنری را کسب کردند

ضعف نظام آموزشی در حوزه پرورش خلاقیت و مهارت دانش‌آموزان/دانش‌آموزان استان مرکزی ۴۰ رتبه برتر مسابقات سراسری فرهنگی و هنری را کسب کردند
فرماندار فراهان گفت: متاسفانه نظام آموزشی خلاقیت و نوآوری را کمتر مورد توجه قرار داده است و در این عرصه به شدت از خود ضعف نشان داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ همایش تجلیل از برگزیدگان سی و پنجمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری در شهرستان فراهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

خلاقیت و نوآوری در آموزش و پرورش کمتر مورد توجه قرار گرفته است

, خلاقیت و نوآوری در آموزش و پرورش کمتر مورد توجه قرار گرفته است ,

سید احمد سجادی، فرماندار فراهان گفت: موفقیت ۵۰ دانش آموزان فراهانی در سی و پنجمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری مایه افتخار است. 

,

وی برنامه‌ریزی و اهتمام برای پرورش خلاقیت و استعداد مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش آموزان را بخشی از وظایف آموزش و پرورش دانست و گفت: متاسفانه آموزش و پرورش کمتر در حوزه پرورش خلاقیت و مهارت ها سرمایه گذاری کرده و همه توان خود را در حوزه آموزش به کار گرفته است.

, وی برنامه‌ریزی و اهتمام برای پرورش,

فرماندار فراهان گفت: پرورش بُعد انسانی باید در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد و به طور قطع پرداختن به این مسئله آمار آسیب های اجتماعی در جامعه را کاهش می دهد.

,

وی بیان کرد: توجه بیش از اندازه نظام آموزش و پرورش به کتب درسی و مدرک گرایی سبب شده تا از محورهای دیگر تعلیم و تربیت غافل شویم مثلا نسبت به تقویت حس خلاقیت و نوآوری کمتر توجه شده و نظام آموزشی در این عرصه به شدت از خود ضعف نشان داده است.

,

حضور  بیش از ۶۰۰۰ دانش آموز از استان مرکزی در سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری

, حضور  بیش از ۶۰۰۰ دانش آموز از استان مرکزی در سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری,

وروانی فراهانی، کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان مرکزی در این همایش گفت: دانش آموزان استان مرکزی در سی و پنجمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری سراسر کشور موفق به کسب بیش از ۴۰ عنوان برتر شدند.

,

وی افزود: در سی و پنجمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری ۶۲۶۵ دانش آموزان از سطح استان مرکزی در ۶۰ رشته فرهنگی و هنری شرکت کرده بودند که از این تعداد ۱۳۴۰ دانش آموز حائز کسب رتبه های برتر شدند.

,

وروانی فراهانی اظهار کرد: ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دختر استان مرکزی با دیگر دانش‌آموزان در پنج گروه هنر‌های آوایی، هنر‌های نمایشی، هنر‌های دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی، رسانه و فضای مجازی در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری به رقابت پرداختند.

,

کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به ثبت نام آموزشگاهی مسابقات فرهنگی و هنری امسال گفت: با تلاش و کوشش مربیان، دانش‌آموزان و همکاران، استان مرکزی همیشه جزو استان‌های برتر کشوری مسابقات فرهنگی و هنری و «پرسش مهر» ریاست محترم جمهوری بوده است.

,

وی بیان کرد: مسابقات فرهنگی و هنری نقطه شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری دانش آموزان است و اجرای این مسابقات نقش موثری در شناسایی و شکوفایی استعدادها، ایجاد انگیزه و حس رقابت سالم، ترویج فرهنگ و آئین ملی، سنتی و ایرانی در بین دانش آموزان دارد.

,

در این همایش از برگزیدگان سی و پنجمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری تجلیل شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه