اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان سبزوار:

بیش از یک تن مواد غذای فاسد در سبزوار معدوم شد

بیش از یک تن مواد غذای فاسد در سبزوار معدوم شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از کشف و معدوم سازی بیش از یک تن و 740 کیلو گرم مواد غذایی فاسد در سبزوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بصیر سبزوار،فاطمه نوده ظهر امروز در حاشیه معدوم سازی این مواد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مواد غذایی در بازرسی های مامورین بهداشتی از فروشگاهها و برخی انبار ها در سبزوار کشف شده است اظهارداشت: پس از کشف و بررسی مواد غذایی و تایید غیر قابل استفاده بودن این مواد غذایی معدوم و چرخه مصرف همشهریان خارج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بصیر سبزوار،فاطمه نوده ظهر امروز در حاشیه معدوم سازی این مواد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این مواد غذایی در بازرسی های مامورین بهداشتی از فروشگاهها و برخی انبار ها در سبزوار کشف شده است اظهارداشت: پس از کشف و بررسی مواد غذایی و تایید غیر قابل استفاده بودن این مواد غذایی معدوم و چرخه مصرف همشهریان خارج شد.,  بصیر سبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه این مواد شامل مواد غذایی تاریخ گذشته و برخی از مواد فاقد مجوز بوده است تصریح کرد: بیش از 20گروه گشتی از مامورین شبکه بهداشت ،دامپزشکی بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با گشت زنی و بازرسی از مغازه ها به دقت بر نحوه عرضه و نوع مواد غذایی نظارت دارند.

,

 

,

نوده با بیان اینکه یکی از مهم ترین عوامل موثر بر سلامت مواد غذایی مورد استفاده انشان است تاکید کرد: تهیه این مواد باید با دقت تمام و از اماکن دارای مجوز بهداشتی باشد تا در صورت بروز اشتباه امکان پیگیری برای افراد وجود داشته باشد.

,

 

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان سبزوار با بیان اینکه در خرید از دست فروشان علاوه بر این موضوع که نظارتی را به همراه ندارد عنوان کرد: در صورت فروش اجناس غیر مجازو یا فاقد اعتبار مصرف کار پیگیری بسیار مشکل خواهد بود.

,

 

,

 

,

وی همچنین با اشاره به اینکه سلامت مردم یکی از مهم ترین اولویت های مهم شبکه بهداشت و سلامت است تصریح کرد: با جلوگیری از ورود مواد غذایی غیر قابل مصرف به سفره مردم می توان بسیاری از تهدیدات سلامت را کنترل کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه