اخبار داغ

مسؤل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان ملایر:

عدم چاپ قبوض تلفن ثابت بی توجهی آشکار به حقوق مشترکان است

عدم چاپ قبوض تلفن ثابت بی توجهی آشکار به حقوق مشترکان است
مسؤل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان ملایر گفت: با توجه به آماده نبود زیر ساختها و شرایط طرح عدم چاپ قبوض تلفن ثابت شرکت مخابرات یک بی توجهی آشکار به حقوق مشترکان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهدی بیات در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها  عدم صدور قبوض تلفن همراه را پایمالی حقوق مردم دانست و اظهار داشت: پس از چاپ قبوض این دوره تلفن های خانگی پیام مبنی بر عدم چاپ قبوض در دوره بعدی در اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها  ,

وی گفت: در این پیام بیان شده است که مشترکان باید از طریق سایت اینترنتی و یا شماره ۲۰۰۰ پرداخت شود.

,

مسؤل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان ملایر گفت: با توجه به آماده نبود زیر ساختها و شرایط مردم وعدم دسترسی همه مردم به اینترنت و گوشی های هوشمند، شرکت مخابرات ایران باید در این تصمیم خود تجدید نظر کند.

,

وی این اقدام را سبب نارضایتی مشترکان تلفن ثابت دانست و بیان کرد: قبض تلفن تنها سندی است که مشترکان با در دست داشتن آن  بطور کامل متوجه می شوند  که هزینه تلفنی که باید پرداخت کنند برای چه مصارفی و چه خدماتی است.

,

بیات گفت: حذف قبض تلفن یک بی توجهی آشکار  به حقوق مصرف کنندگان و خلاف قانون است و این گونه تغیرات به نفع شرکت مخابرات ایران است نه مشترکان!

,

وی خاطر نشان کرد: ما از تغییرات انتظار داریم که باعث آسایش و رفاه بیشتر مردم بشود نه اینکه باعث اضافه شدن مشکل جدید برای مشترکان باشد و متاسفانه این طرح شرکت مخابرات ایران یک بی توجهی آشکار به حقوق مشترکان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه