اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف اردبیل :

عدم صدور فاکتور منجر به صدور جریمه سنگین مالیاتی برای طلافروشان اردبیل شده است

عدم صدور فاکتور منجر به صدور جریمه سنگین مالیاتی برای  طلافروشان اردبیل شده است
رئیس اتاق اصناف اردبیل در خصوص تعطیلی بازار طلافروشان اردیبل گفت:متاسفانه برخی از طلافروشان طی سال های 90 و 91 فاکتور فروش ارائه نکرده اند و این موجب صدور جریمه های سنگین میلیونی برای طلا فروشان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شاپور رضایی رئیس اتاق اصناف اردبیل در گفتگو با آذرسلام درباره اعتراض و تعطیلی بازار طلافروشان اردیبل اظهار داشت: به دنبال تطعیلی بازار طلافروشان اردبیل روز چهارشنبه هیئت مدیره اتاق اصناف با مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان دیدار و جلسه گذاشت تا چاره اندیشی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

وی افزود: آنچه که موجب اعتراض طلافروشان شده است مربوبط به ماده 169 قانونی صنفی بوده که اشعار می دارد: در قبال فروش جواهرات باید فاکتور رسمی صادر شود، متاسفانه برخی از طلافروشان طی سال های 90 و 91 فاکتور فروش ارائه نکرده اند و این موجب صدور جریمه های سنگین میلیونی برای طلا فروشان شده است.

,

رضایی تصریح کرد: به دنبال این موضوع پنج شنبه به همراه نماینده ای از صنف طلافروشان با "نوع پرور" رئیس مالیات و دارایی استان جلسه گذاشته شد تا درباره جریمه های مالیاتی طلافروشان تخفیف یا راهکاری یافته شود که وی نیز وعده پیگیری جلب موافقت مسئولن دست بالا برای کمک و اعمال تخفیف را دادند.

,

وی اخاطر نشان کرد : روز گذشته نیز عده ای از طلافروشان با حضور در سازمان مالیات و دارایی خواستار لغو جریمه ها شدند این در حالی است. مدیرکل دارایی و مالیات استان نیز اعلام کرده است که این جریمه منطبق با ماده 169 که مصوب مجلس و قانونی هست وسعی می کنیم موافقت مرکز کشور را برای موافقت با تخفیف جریمه ها را جلب کنیم.

,

رئیس اتاق اصناف اردبیل با ابراز تاسف از اقدام عده ای معدود درباره اقدام عجولانه و به حاشیه کشیدن موضوع خواستار حفظ آرامش و  فعالیت عادی طلافروشان صنف تا حصول نتیجه پیگیری ها شد.

,

گفتنی است امروز نیز صاحبان صنف جواهرات مقابل استانداری اردبیل تحصن کرده اند و منتظر دریافت پاسخ از استانداری هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه