اخبار داغ

طنزواره، اندر احوالات یک نامه؛

وقتی رئیس شورا باید با دستان مبارک خودش حکم عزلش را امضا کند!+عکس

وقتی رئیس شورا باید با دستان مبارک خودش حکم عزلش را امضا کند!+عکس
به تازگی چهار نفر از اعضای شورای شهر تویسرکان در حرکتی غیر منتظره خودشان نامه ای تنظیم کرده اند که در آن حرکت غیر قانونی که البته هنوز ثابت نشده رییس شورا را خطاب به شهردار نوشته اند و به امضای خود رییس شورا عزل همان رییس شورا را خواستار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ این روزها حکایت شورای شهر تویسرکان، حکایت غریبی است که حتی عده ای از مردم شهرم هم دیگر به زبان توصیه وحدت را از تمامی اعضای شورای شهر خواستار شدند، به گونه که حتی روز گذشته دو مراجعه کننده که تنها برای بیان خواسته های خود به صحن شورا آمدند، با مشاهده تنش های موجود در شورا ضمن توضیه اعضای این شورا به صبوری و خویشتن داری نسبت به یکدیگر از بیان مطالبه و درخواست خود صرف نظر کردند تا فرصتی دهند که اعضا به یک اجماع کلی برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

یکی از این افراد خطاب به شورا گفت: پیشنهاد میکنم لااقل برای اینکه این اختلافات شما کنار گذاشته شود و ما مدعوین شاهد این همه بگو مگو نباشیم برای یک ماهی هم شده جلسات شورا را به صورت علنی برگزار نکنید.

,

البته سابق بر این هم امام جمعه تویسرکان این مطالبه را از اعضای شورای شهر داشته است به گونه ای که از درگیری های لفظی و تنش های موجود در هفته های گذشته در صحن علنی شورا گلایه مند شد و گفته بود: بهتر است تا زمانی که تمامی اعضای شورای شهر به وفاق کلی و یکپارچه نرسیده اند، جلسات شورا به صورت علنی برگزار نشود و اعضای آن اختلاف سلیقه ها را در بین خودشان حل کرده و جایگاه و حرمت یکدیگر را حفظ کنند.

,

, , ,

و حال این روزها شاهد هستیم که چهار نفر از اعضای شورای شهر تویسرکان در حرکتی غیر منتظره خودشان نامه ای تنظیم کرده اند که در آن حرکت غیر قانونی که البته هنوز ثابت نشده رییس شورا را خطاب به شهردار نوشته اند و به امضای خود رییس شورا عزل همان رییس شورا را خواستار شدند.

,

در یکی از کانال های محلی در این باره هم آمده است: شهرداری رشت یادتونه، شاهکار یک گروه۴نفره شورای شهر تویسرکان را ببینید
با برگه رییس از طرف رئیس آن هم به شهردار که مثلا باید تحت نظارت شورا باشد، درخواست عزل رئیس را می دهند.!!!

,
,

حال شما در این میان پیدا کنید پرتقال فروش را.

,

به گزارش رودآور، مردم انتظار دارند که دیگر شاهد تنش های روزهای گذشته شورا در روزهای آتی نباشند، چرا که این شهر با سیاسی بازی عده ای از مسئولانش سال های سال است که از مسیر پیشرفت دور مانده و این موضوع سبب بی انگیزگی نسبی در سطح شهرستان در راستای ارائه برنامه های مختلف توسعه شهری شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه