اخبار داغ

در حاشیه برگزاری نمایشگاه کاریکاتور « ترامپیسم» در محوطه مصلی بزرگ تبریز؛

نمایشگاه « ترامپیسم» افکار عمومی را متوجه حرکت خصمانه آمریکا کرد

نمایشگاه « ترامپیسم» افکار عمومی را متوجه حرکت خصمانه آمریکا کرد
در پی اظهارات سخیف و بی پایه و اساس ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه ارزش‌های نظام و ایران اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حوزه هنری استان آذربایجان شرقی اقدام به برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با عنوان « ترامپیسم» همزمان با آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در محوطه مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، در پی اظهارات سخیف و بی پایه و اساس ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه ارزشهای نظام و ایران اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حوزه هنری استان آذربایجان شرقی اقدام به برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با عنوان « ترامپیسم» همزمان با آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در محوطه مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز کرد که با استقبال گسترده نمازگزاران و آحاد مردم روبه‌رو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 مقامات و مسوولان استانی شرکت کننده در نماز جمعه تبریز ضمن بازدید از نمایشگاه فوق به اظهار نظر در خصوص اظهارات اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا، و اقدام منحصر به فرد حوزه هنری استان در برگزاری نمایشگاه کاریکاتور « ترامپیسم» پرداختند که در ادامه می آید:

,

زبان هنر چهره پلید ترامپ را به خوبی تبیین می کند

,

رحیم شهرتی فر، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: سخنان سخیف و بی پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا ترامپ، علیه ایران در ادامه اقدامات خصمانه آنها است.

,

وی ضمن محکوم کردن سخنان یاوه ترامپ علیه ایران، افزود: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون رفتار خصمانه ای با جمهوری اسلامی ایران داشته و هیچ گاه دست از دشمنی برنداشته است.

,

وی افزود: ماهیت دولت آمریکا برای همگان روشن است و سیاست های آنها در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید سیاست های آمریکا که برخلاف اصول انسان دوستانه است برای همه ملت ها افشا شود.

,

شهرتی فر گفت : فضای همدلی و همگرایی پس از سخنان رئیس جمهور آمریکا بیش از گذشته در کشور ما حاکم شده است.

,

وی با بیان اینکه امروز حقانیت سند برجام بیشتر معلوم شد، ادامه داد: به دلیل حقانیت مواضع کشور ما، کشورهای اروپایی از برجام دفاع کردند.

,

وی افزود: برای نخستین بار یک وفاق جهانی را پشت ایران دیدیم و این حاصل زحمات دستگاه خارجی، در راس آن رئیس جمهور و در راس همه مقام معظم رهبری بوده است.

,

شهرتی فر در ادامه ضمن قدردانی از اقدام حوزه هنری استان در خصوص برگزاری نمایشگاه « ترامپیسم» در حاشیه برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز گفت: این زبان هنر است که توانسته است چهره واقعی و پلید رئیس جمهور آمریکا، ترامپ را به نمایش بگذارد.

,

وی ادامه داد: در این نمایشگاه اثار بسیار خوبی عرضه شده است که در واقع نماینگر چهره حقیقی آمریکاست.

,

شهرتی فر اضافه کرد: البته هنرمندان باید در تمامی رشته های هنری سعی کنند تا چهره خبیث امریکا را بهتر به جهانیان نشان دهند.

,

رسالت هنرمندان است که در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی نمایند

,

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا در حاشیه بازدید از نمایشگاه « ترامپیسم» در نماز جمعه تبریز گفت: همچنان که ارزش های انقلابی با زبان هنر اگر بازگو شود تاثیرگذاری بیشتر و بهتری خواهد داشت، طبیعتا مبارزه با استکبار جهانی هم در میدان جنگ نرم با زبان هنر می تواند موثر واقع گردد.

,

وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان، فرهنگ و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده اند گفت: حوزه هنری می تواند با تولیدآثار هنری خوب و فاخر نقش اساسی را در مقابله با هجمه های دشمنان ایفا نماید.

,

وی تصریح کرد: هنر بهترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم دشمن است و ما امروز در این نمایشگاه دیدیم که این زبان به خوبی توانسته است ظاهر و باطن آمریکا را یکجا نشان دهد.

,

وی با اشاره به  لزوم به کار گیری ابزار هنر در معرفی چهره خبیث دشمنان به ویژه دشمن اصلی انقلاب، آمریکا، گفت: نباید اجازه دهیم آنها با تولید آثار هنری انقلاب را نشانه روند و این وظیفه و رسالت هنرمندان ما است که در برابر هجمه های آنان ایستادگی نمایند.

,

نمایشگاه « ترامپیسم» افکار عمومی را متوجه حرکت خصمانه آمریکا می کند

,

غلامحسین لطیفی، رئیس سازمان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه « ترامپیسم» در نماز جمعه تبریز گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و نظام ما نظام دینی اسلامی و برگرفته از آموزه¬های الهی است. 

,

وی افزود: بر همین اساس مسیرآموزش دین با آموزش شیطان هرگز یکی نیست و انتظاری غیر از این هم از ترامپ نمی¬شود داشت.

,

وی با بیان اینکه انتظار از خودی ها بیشتر است، اظهار داشت: خودی ها باید بصیرت خود را افزایش دهند و در زمین دشمن بازی نکنند و بدانند که در مقابلشان چه کسی قرار گرفته است که اگر متوجه شوند که شیطان در مقابل آنها است بسیاری از مسائل و مشکلات قابل حل است. 

,

لطیفی گفت: ما نباید از شیطان انتظار نیکی و خیر داشته باشیم ترامپ هم سردمدار این شیطان بزرگ است که با توسل به زور و پول  و قدرت در دنیا هر کاری که بخواهد انجام می دهد و تنها کشوری که در مقابل آنها ایستاده است ایران است چرا که هدف ایران چیزی جز ظلم ستیزی نیست به همین خاطر در منطقه یکسری کشورها بعد از سالها بیدار شده¬اند و با نظام و تفکر امام همراه گشته اند. 

,

وی در ادامه با اشاره به اقدام خوب حوزه هنری مبنی بر برگزاری نمایشگاه ترامپیسم در حاشیه برگزاری نماز جمعه تبریز گفت: هنر یکی از راه¬های نشان دادن بداخلاقی، تجاوز، زورگویی و بی کفایتی آمریکاست. 

,

وی تصریح کرد: آمریکا که ادعای سردمداری تمدن در دنیا را دارد به واسطه همراهی با رژیم صهیونیستی دنبال زور و چپاول منطقه است و این حرکت هنری می¬تواند این اقدامات ناپسند آنها را به تصویر بکشد تا جهانیان واقف گردند به این که آمریکا هدفی جز چپاول در منطقه ندارد.

,

وی خاطر نشان کرد: حسن دیگر نمایشگاه این است که افکار عمومی را به حرکتهای خصمانه آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل متوجه می گرداند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه