اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد؛

افزایش ۵۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در میاندوآب/ ۹۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در یک سال گذشته کشف شد

افزایش ۵۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در میاندوآب/ ۹۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در یک سال گذشته کشف شد
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی را در کشفیات مواد مخدر و دستگیری داشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به اقدامات پلیس در سطح شهرستان، اظهار کرد: در یک سال گذشته در راستای مبارزه با سوداگران مرگ تعداد ۱۰۸ طرح مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان اجرا و مقدار ۳۱۰کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

شیخ نژاد تصریح کرد:  در یک سال گذشته ۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و در این راستا یک هزار و ۴۰۰ نفر معتاد و قاچاقچی دستگیر و تعداد ۹۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و معتادین به کمپ های ترک اعتیاد معرفی و توزیع کنندگان تحویل مقامات قضایی شدند.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی را در کشفیات مواد مخدر و دستگیری داشته ایم.

,

وی با اشاره به اجرای ۲۴۰ فقره عملیات مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان در یک سال گذشته، تصریح کرد: در این راستا در محموع ۹۲ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ۲۲۰ دستگاه خودرو توقیف و ۲۶۳ نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

,

شیخ نژاد اظهار کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و کشفیات کالای قاچاق از لحاظ ارزش ریالی بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته ایم.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ طرح اجتماعی اجرا و ۳۵۰ کلاس آموزش همگانی و ۴۵ نمایشگاه مقابله با آسیب های اجتماعی در شهرستان برپا و ۱۲ هزار بروشور توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه