اخبار داغ

یادواره شهدای شهر کشاورز شاهین دژ برگزار شد+تصاویر

یادواره شهدای شهر کشاورز شاهین دژ برگزار شد+تصاویر
صبح امروز به همت حوزه حمزه سیدالشهداء شهر کشاورز و همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه کشاورز یادواره شهدای شهر کشاورز در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام صبح امروز به همت حوزه حمزه سیدالشهداء شهر کشاورز و همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه کشاورز یادواره شهدای شهر کشاورز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ، امام جمعه شهر کشاورز،رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهین دژ و بخشدار و مسئولین ادارات و نهادهای شهر کشاورز در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام ,

سرهنگ پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ضمن تقدیر از حضور مدعوین و خانواده های معظم شهداء گفت: عزت و اقتدار امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم و مراسم یادواره شهدا بایست بسیار پرشور و تاثیر گذار باشد و در این یادواره ها شناخت راه شهدا بسیار مهم است.

,

وی افزود: امروز جوانان ما در تیررس جنگ نرم دشمن هستند،باید خود را مسلح به وصایای شهدا ساخته و با تکیه بر آرمانهای امام راحل و شهدای عزیز در مقابل دشمن ایستاده و با فرهنگ سازی در بین جامعه در برابر جنگ نرم بیش از پیش فعال بوده و نیرنگ دشمنان اسلام و انقلاب را به خودشان برگردانیم.

,

حجت الاسلام کوهی امام جمعه شهر کشاورز شهادت شهدا را دارای چهار اثرگذاری فردی،خانواده،جامعه مسلمین و کفار دانست و افزود: در بحث اثرات فردی میتوان به کلام وحی که شهیدان را زنده معرفی مینماید اشاره داشت و با تکیه بر این آیه به استنباط کامل خواهیم رسید که شهدا با شهادتشان خیر دنیا و آخرت را کسب نموده اند.

,

وی در بحث اثر گذاری شهادت شهدا بر خانواده شهدا و جامعه، استقامت و شجاعت را نتیجه کار خواند و در بحث اثر گذاری شهید بر کفار ،نابودی بی وقفه و اضمحلال کفار را عنوان کرد و افزود: در مورد اثر شهادت شهدا بر کفار میتوان به شهادت حاج مصطفی خمینی در سال ۵۶ اشاره کرد که با شهادت ایشان دشمن سعی در تاثیر گذاری منفی در حرکت امام راحل داشت اما امام فرمودند: شهادت مصطفی از الطاف خفیه الهی است و همانطور هم شد چراکه یکسال بعد و در سال ۵۷ انقلاب اسلامی پیروز شد و طاغوت برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرده شد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه