اخبار داغ

​کریمی قدوسی:

دستگاه قضا‌ در محاکمه "دری اصفهانی" تحت فشار‌ بود/ پرونده "مهدی جهانگیری" بسیار سنگین است

دستگاه قضا‌ در محاکمه "دری اصفهانی" تحت فشار‌ بود/ پرونده "مهدی جهانگیری" بسیار سنگین است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دستگاه قضا در جریان محاکمه جاسو.س هسته ای بسیار تحت فشار بود گفت: دولت زبده ترین وکلا را برای پرونده "دری اصفهای" به کار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در سفر به سیستان و بلوچستان  با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصرهامون از نزدیک با فعالیت این رسانه آشنا شد و با مدیر و خبرنگاران آن به گفت و گو نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

نماینده مردم مشهد و کلات با ابراز خشنودی از تعامل رسانه ها و به خصوص عصرهامون با مسئولان برای اطلاع‌رسانی دقیق رویدادها افزود: این تعامل سبب ارتباط بیشتر مردم و مسئولان شده و مسئولان از این طریق با مشکلات مردم آشنا می شوند.
 
نفوذ تنها به تیم هسته ای خلاصه نمی شود
وی داستان نفوذ را یکی از سرفصل های فضای سیاسی و مدیریتی در دهه چهلم انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: این موضوع از جانب ولی امر مسلمین بارها مورد تاکید قرار گرفته است.
نماینده مردم مشهد و کلات ادامه داد: رهبری انقلاب فرمودند این جریان عده و عوده خود را وارد ایران کرده اند و جهاد کبیری که ایشان فرمودند در واقع جهاد در برابر نفوذ است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: نفوذ در واقع یک کلمه است اما کتابی قطور از نقشه ها، هدف ها، مدیران و... می باشد که نوشته شده است و امروز در حال اجرا است و تنها به بحث مذاکرات هسته ای خلاصه نمی شد.
 

,
,
, نفوذ تنها به تیم هسته ای خلاصه نمی شود,
,
,
,
,
, ,
,

وی با اشاره به اینکه هنگامی که برای نخستین بار وجود جاسوسانی در تیم هسته ای را بیان کردم، رسانه های همسوی جریان سلطه در داخل که بنده آنها را به عنوان هوچی گر می شناسم دست جمعی و هماهنگ به بنده هجمه آوردند، گفت: اما مدتی از این ماجرا نگذشت که سخنگوی قوه قضاییه سخنان بنده را تایید و گفت که دری اصفهانی عضو تیم هسته ای ایران به دلیل جاسوسی دستگیر شده اما به قید وثیقه آزاد است.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: بنده در ماجرای انتخاب اعضای کابینه دولت دوازدهم نیز بارها در مجلس به رئیس جمهور هشدار دادم که مبادا افراد نفوذی و دو تابعیتی به مانند دری اصفهانی را برای دولت انتخاب کنید، اما دفتر ریاست جمهوری با انتشار بیانه ای به اظهارات بنده واکنش نشان داد و سخنانم را مایه شرمساری دانست.
 

,
,
بوی اضافه کرد: نامه ای محترمانه به رئیس جمهور نوشتم و گفتم این موضع بنده نیست بلکه قوه قضاییه و مدعی العموم هم بر جاسوسی دری اصفهانی صحه گذاشته است اما دولت به جای قبول این موضوع از بنده شکایت کرد و به دنبال این هستند که من را تحت تعقیب قرار دهند.
,
بوی اضافه کرد: نامه ای محترمانه به رئیس جمهور نوشتم و گفتم این موضع بنده نیست بلکه قوه قضاییه و مدعی العموم هم بر جاسوسی دری اصفهانی صحه گذاشته است اما دولت به جای قبول این موضوع از بنده شکایت کرد و به دنبال این هستند که من را تحت تعقیب قرار دهند.
,

این نماینده مجلس بیان کرد: البته در این بین آقایان ظریف و عراقچی هم به دلیل اینکه گفته بودم برجام های 2 و 3 و 4 در راه است نیز از بنده شکایت کرده بودند در حالی که امروز صراحتا خودشان می گویند این برجام یک بود.

,

 
, ,
,

کریمی قدوسی با بیان اینکه بنده نیز از ظرفیت قانون استفاده کردم و سئوالی را از آقای ظریف پرسیدم و چهار نفر نفوذی را نام بردم و بیان کردم این افراد چگونه وارد تیم هسته ای شدند؟ ادامه داد: دری اصفهانی فردی است که تابعیت کانادا، انگلیس و امریکا را دارد، حتی در خزانه داری امریکا هم سمت داشته و مسئول میز انگلیس در این وزاتخانه بوده است؛ دری اصفهانی به ظاهر مسئول لغو تحریم های اقتصادی از طرف ایران بوده ولی از طرف دیگر ماهیانه 6500 پوند از انگلیسی ها حقوق می گرفته است که تحریم ها را حفظ کنند. 
 
جاسوس دوم تابعیت فرانسوی داشته است
 قدوسی درباره فرد دیگری که او هم وظیفه جاسوسی داشته است گفت: نفر دوم آقایی است به نام مشکور که کارشناسی بخش حقوق بین الملل تیم هسته ای  را بر عهده داشته است. ایشان هم دو تابعیتی فرانسوی بوده است. بخش حقوق بین الملل که مربوط می شود به قطعنامه ها و توافق ها به این شخص واگذار شده بود. خط و جهت دهی برجام به سمتی که دشمنان ما می خواستند به گردن ایشان بوده است.
 
جزئیات بیشتر از جاسوس سوم در تیم مذاکره کننده
قدوسی در ادامه درباره فرد دیگری هم صحبت کرد و گفت: نفر سوم آقای محمد علی رمضانی است که ایشان مسئول جریان سازی رسانه ای بوده است. تمام مدیریت فضا سازی رسانه ای مذاکرات چه در داخل و چه در خارج از کشور به عهده ایشان بوده است. ایشان از هتل کوبورگ ارتباطات رسانه های مختلف را رصد می کرده و آن را به نحوی که برنامه ریزی شده بود مخابره می کرده است.
 
فعالیت جاسوس چهارم در تیم مذاکره کننده
نماینده مردم مشهد در ادامه بیان داشت: نفر چهارم جاسوسان پشت پرده ای که در برجام فعالیت داشت، آقای سیروس ناصری نام دارد. ایشان هفته ای یک بار از لندن با هزینه ریاست جمهوری می آمدند و با آقای نهاوندیان جلسه برگزار می کردند. همه هزینه ها هم اعم از پول بلیط، پاداش ها و مشاوره به عهده ریاست جمهوری ایران بوده و در بحث مذاکرات نیز دخیل بوده است.

,
,
, جاسوس دوم تابعیت فرانسوی داشته است,
,
,
, جزئیات بیشتر از جاسوس سوم در تیم مذاکره کننده,
,
,
, فعالیت جاسوس چهارم در تیم مذاکره کننده,
,


وی با بیان اینکه در حالی دادگاه حکم دری اصفهانی را صادر کرد و همگان انتظار داشتند دولت این حکم را قبول کند ولی با کمال تعجب همین دولت حکم دادگاه را قبول نکرد و بیان کردند تنها وزارت اطلاعات است که می تواند بیان کند چه کسی جاسوس است؛ گفت:بنده در جریان هستم در حین محاکمه دری اصفهانی، دولت قوی ترین وکلا را استخدام کرد تا از دری اصفهانی دفاع کنند الان هم به دنبال اعتراض در دیوان عالی هستند.

,
,
 
,

نماینده مردم مشهد و کلات گفت: البته بنده نیز از وزیر اطلاعات در صحن مجلس در خصوص دری اصفهانی پرسیدم اما ایشان یادداشتی کتبی به رئیس جلسه دادند و بیان کردند از دید وزارت اطلاعات دری اصفهانی جاسوس نیست، این اظهار نظر از سوی وزیر اطلاعات بسیار عجیب است البته این هم به دلیل فشارهای رئیس جمهور به وزیر مربوطه است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: بنده در جریان هستم در حین محاکمه دری اصفهانی، دولت قوی ترین وکلا را استخدام کرد تا از دری اصفهانی دفاع کنند الان هم به دنبال اعتراض در دیوان عالی هستند.
وی بیان کرد: در ماجرای جیسیون رضائیان نیز رئیس جمهور کتباً اعلام کرد که جیسون جاسوس نیست بلکه خبرنگار است، همه اینها مصداقی از نفوذ است و تنها دری اصفهانی نفوذی نیست.
 

,
,
,
,
 
,
 
, ,

شمارش شکایت های دولت از دستم خارج شده است

, شمارش شکایت های دولت از دستم خارج شده است,

نماینده مردم مشهد با بیان اینکه عدد شکایت های دولت علیه بنده از دستم خارج شده است، گفت: یازده و دوازده تای این شکایت ها فقط خاطرم است. امروز شاهد حضور نفوذی ها در سیستم آموزشی کشور هستیم که به دنبال تربیت نیروهایی برای بعد از سقوط ایران هستند.

,


نماینده مردم مشهد بیان داشت: در فضای ورزشی، سینما و غیره نیز افرادی مشهوری هستند که امروز دو تابعیتی هستند و به دنبال تغییر در باورهای ایرانی هستند.
 
اکثر آقازاده‌ها با سرویس های جاسوسی در ارتباط هستند

,
,
,
, اکثر آقازاده‌ها با سرویس های جاسوسی در ارتباط هستند,

وی با بیان اینکه آقای آخوندی در جریان جلسه رای اعتماد در مجلس گفت در حال تربیت کادر جدید نیروهای جوان هستیم، اضافه کرد: اما بعد از بررسی های دقیق مشخص شد این کادر همه در خارج از کشور هستند.

,

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: آقازاده ها به عنوان ژن خوب بسیار مدعی هستند و به دنبال این هستند که نبض اجرایی کشور را به عهده بگیرند، اما اکثر این ها به سرویس های جاسوسی متصل هستند و در خارج از کشور تحصیل کرده اند.

,

وی گفت: چندین هزار نخبه در دولت یازدهم شناسایی شده بود که قرار بود به آلمان اعزام شوند و در آنجا در راستای نفوذ روی این افراد برنامه ریزی شود که خوشبختانه با حضور به موقع یکی از نهادهای امنیتی از این سفر جلوگیری شد.

,

 
در ماجرای محاکمه دری اصفهانی فشار بسیاری به قوه قضاییه آوردند

,
, در ماجرای محاکمه دری اصفهانی فشار بسیاری به قوه قضاییه آوردند,


وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در مبارزه با فساد و فتنه بسیار خوب عمل کرده است، چندی پیش آقای دولت آبادی دادستان تهران صراحتا بیان کرد و گفت: در ماجرای پرونده دری اصفهانی بسیاری روی ما فشار آوردند.
کریمی قدوسی بیان کرد: فامیل های قدرت و ثروت در ایران عهد بسته اند که از یکدیگر حمایت کنند چون اگر یکی از آنها زمین بخورد همه مانند دومینو زمین خواهند خورد.
 

,
,
,
,
, ,
 
,

امروز برخی از دیپلمات های ایرانی در خارج از کشور مشغول فعالیت های تجاری خصوصی هستند

, امروز برخی از دیپلمات های ایرانی در خارج از کشور مشغول فعالیت های تجاری خصوصی هستند,

وی به ماجرای سفر پرحاشیه برخی از نمایندگان مجلس به چین اشاره کرد و گفت: در مجلس دهم بیش از سایر مجالس شاهد سفرهای خارجی نمایندگان هستیم که بیشتر نمایندگان به همراه خانواده های خود به این سفرها می روند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سفرهای مذکور در قالب ماموریت کاری صورت می گیرد، افزود: در یکی از این سفرها در شهریور ماه که به کشور چین صورت گرفت، یکی از نمایندگان اصلاح طلب با سر کنسول ایران در یکی از استانهای این کشور درگیر می شود و در حضور مقامات چینی سیلی به صورت این مقام ایرانی می زند.

,

نماینده مردم مشهد افزود: با برخی از نمایندگان گفتگو کردم که بیان کردند برای رصد قاچاق کالا به چین سفر کردیم و دنبال بررسی راه های قاچاق به کشور بودیم.

,

وی ادامه داد: برخی از افراد در نهادهای دیپلماتیک ایران در کشورهای مختلف شب و روز خود را مشغول فعالیت های تجاری خصوصی هستند، امروز هزاران تن کالا به صورت قاچاق وارد کشور می شود.
 
پرونده برادر معاون اول رئیس جمهور بسیار سنگین است

,
,
, پرونده برادر معاون اول رئیس جمهور بسیار سنگین است,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به ماجرای دستگیری مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور هم اشاره کرد و گفت: ماجرا بر می گردد به دولت آقای احمدی نژاد در آن زمان گروهی تحت عنوان اشراق که یکی از پایگاه های آنها در حسینیه ارشاد بوده در این گروهی افراد از قبیل مهدی جهانگیری، اسحاق جهانگیری، رحیم مشایی و شریف ملک زاده و بقایی حضور داشتند و در آن ایده سرمایه گذاری ایران در کشورهای آفریقایی بیان می شود و پول هنگفتی هم برای سرمایه گذاری دریافت می شود که بعد از بررسی مشخص می شود این پول ها در جاهای دیگری خرج شده است و در جاهای مختلفی این فرد پرونده های سنگینی دارد و پرونده در طی مراحل رسیدگی است.

,

مردم را با برجام به بازی نگیرید

, مردم را با برجام به بازی نگیرید,


کریمی قدوسی با بیان اینکه مردم را با برجام به بازی نگیرید، بیان کرد: دولت یازدهم چهار سال است ما را با عقد برجام روی یک پا نگه داشت و در دولت دوازدهم قرار است به بهانه حفظ برجام چند سال مردم را روی یک پا نگه دارند که این سیاست غرب و آمریکا برای ایران است و متاسفانه عده ای در داخل نیز در جهت پیاده سازی این موضوع گام برمی دارند.

,
,
 

 
,
, ,
,

خود آقای ظریف می گوید اعتماد به آمریکا بی فایده است

, خود آقای ظریف می گوید اعتماد به آمریکا بی فایده است,

وی با بیان اینکه دستاوردهای برجام بیشتر روانی و تبلیغاتی بوده است، گفت: خود آقای ظریف می گوید ما بعد از برجام موفق نشدیم حتی یک حساب بانکی در انگلستان باز کنیم و به وزیر خارجه ای می گوید ما مذاکره کردیم و دریافتیم اعتماد به آمریکا به فایده است.
 
بارزانی دچار توهم شده است

,
,
, بارزانی دچار توهم شده است,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به ماجرای کردستان عراق اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی چندین جلسه با بارزانی برگزار کرد و صراحتا به وی گفت این اقدامش باعث التهاب در منطقه می شود اما بارزانی زیر بار نرفت.

,

وی با بیان اینکه بارزانی دچار توهم شده بود، گفت: شش مشاور یهودی کنار دست مسعود بارزانی  نشستند و به او خط می دادند.
نماینده مردم مشهد و کلات ادامه داد: مسعود بارزانی به همه مردم کردستان و قوم خود خیانت کرد و برای همیشه از صفحه تاریخ محو می شود و کاخ آرزوهای او فرو خواهد ریخت.
 
کمیسیون امنیت ملی از استاندار سیستان و بلوچستان رضایت ندارد

,
,
,
, کمیسیون امنیت ملی از استاندار سیستان و بلوچستان رضایت ندارد,

وی امنیت سیستان و بلوچستان را بسیار مطلوب دانست و ادامه داد: این امنیت ثمره وحدت و مقاومت مردم و طوایف است که با همکاری سپاه امروز به حمدالله جنوب شرق ایران از امن ترین نقاط کشور است.

,

قدوسی با بیان اینکه کمیسیون امنیت مجلس از مسئولین اجرایی این استان و شخص استاندار در دولت یازدهم به هیچ عنوان رضایت نداشته اند گفت: بارها این موضوع را بیان کرده ایم، گام های استاندار زمینه تفرقه را به وجود آورده بود، این موضوع جای تردید داشت که اگر این سیاست ادامه پیدا کند مشکلات این منطقه بیشتر شود.

,

وی در پایان گفت: امیدواریم در دولت دوازدهم استانداری توانمند و با سابقه مدیریتی قوی سکان هدایت سیستان و بلوچستان را به عهده بگیرد.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه