اخبار داغ

معاون فرماندار اردستان خبرداد؛

نصب چهار دوربین کنترل سرعت در جاده ترانزیت اردستان

نصب چهار دوربین کنترل سرعت در جاده ترانزیت اردستان
معاون فرماندار اردستان گفت: چهاردستگاه دوربین در محور ترانزیت اردستان نصب می شود که برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ معاون فرماندار اردستان  امروز در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل تصادفات منجر به فوت در محور ترانزیت اردستان 33درصد کاهش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان؛ , صبح اردستان,

محمد تقی کیانی گفت: برگزاری دوره های آموزشی ترافیک در 30 مدرسه اردستان توانسته دانش آموزان را با فرهنگ ترافیکی آشنا کرده و اینگونه مسائل در وجود آنها نهادینه شود.

,

وی افزود: با توجه به کاهش تصادفات فوتی، تصادفات جرحی نیز سه درصد کاهش داشته و نتایج افزایش گشت های راهداری و رفع برخی نقاط حادثه خیز از دلایل کاهش تعداد تصادفات بوده است.

,

معاون فرماندار اردستان با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی بیشترین علت تصادفات بوده است، تصریح کرد: محور بادرود-اردستان و ظفرقند-نائین از نقاط پرتصادف و حادثه خیز اردستان است که برای کاهش تصادفات در این محور باید برنامه ریزی کرد.

,

کیانی با بیان اینکه همچنین در حوزه شهری شاهد کاهش 50درصدی تصادفات فوتی و 11درصدی تصادفات جرحی بوده ایم خاطرنشان کرد: بیشترین آمار تصادفات حوزه شهری مربوط به سه راه هلال احمر، تقاطع بهزیستی و خیابان شهید فائق در اردستان بوده است.

,

وی در ادامه خواستار تهیه شناسنامه تابلو و علائم شهرس توسط شهرداری های اردستان، زواره و مهاباد شد و گفت: با همکاری راهداری و امور برق شهرستان روشنایی ورودی زواره از محور ترانزیت اردستان انجام می شود.

,

معاون فرمانداراردستان همچنین از نصب چهاردستگاه دوربین در محور ترانزیت اردستان خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 20میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه