اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

بازخوانی فرهنگ یک سرزمین در افزایش خودباوری جامعه تأثیر دارد

بازخوانی فرهنگ یک سرزمین در افزایش خودباوری جامعه تأثیر دارد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: فرهنگ همواره جایگاه والایی داشته و دارد که بازخوانی فرهنگ یک سرزمین و معرفی همه جانبه آن در ایجاد خودباوری و نشاط در مردم تاثیر عمده ای دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: خبرنگاران بر اساس رسالت خبرنگاری باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان؛ , صبح اردستان,

فضل الله بصیرت گفت: اصحاب رسانه اردستان سعی کنند در کارها، هدفشان بیان مشکلات مردم باشد تا مردم نتیجه آن را ببینند.

,

وی افزود: با توجه به هفته فرهنگی که آذرماه در اردستان برگزار می شود افزود: آماده کردن فضای فرهنگی جامعه برای اجرای بهتر برنامه های این هفته بر عهده اصحاب رسانه اردستان است.

,

بصیرت با بیان اینکه رسانه ها در خدمت رسانی خود که بیان مشکلات و مطالبات مردم است سعی کنند به دور از مسائل سیاسی کار کنند، تصریح کرد: در انجام کارها سعی کنید همه مطالب را یکنواخت بیان کنید.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان تاکید کرد: نگاه فرهنگی خوب به جامعه موجب رشد و پیشرفت شهرستان می شود، لذا رسانه ها با دید مثبت موضوعات مختلف را رصد کرده و در صدد رفع مشکلات آن برآیند.

,

وی ادامه داد: برگزاری هفته فرهنگی اردستان فرصت و بستر مناسبی برای معرفی و ارائه ظرفیت‌های مختلف شهرستان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، گردشگری، علمی، ادبی و هنری است.

,

بصیرت تصریح کرد: فرهنگ همواره جایگاه والایی داشته و دارد که بازخوانی فرهنگ یک سرزمین و معرفی همه جانبه آن در ایجاد خودباوری و نشاط در مردم تاثیر عمده ای دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه