اخبار داغ

همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در صحنه برگزار شد+ تصاویر

همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در صحنه برگزار شد+ تصاویر
همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کانون شهید رجایی صحنه با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ز  امروله،  همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کانون شهید رجایی صحنه با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,

فرزادی پور سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: با توجه به این که طیف عظیمی از جامعه از جمله معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان مخاطب آموزش و پرورش می باشند، این نهاد از ظرفیت بی نظیری برای تمرکز فعالیت های مختلف به ویژه تصمیمات و برنامه ای اتخاذ شده در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

,

 

,

فرزادی پور در ادامه اظهار داشت: نیاز است که بیشتر رصد شود و مسئولین به خصوص آموزش و پرورش بیشتر اهمیت بدهند، چرا که این آسیب ها در جامعه وجود دارند و جامعه را فرا گرفته و در برخی موارد وجود آن را حس نمی کنیم.

,

 

,

رئیس کمیته تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان افزود: آسیب دیدگان اجتماعی نیز از افراد جامعه هستند بنابراین باید با مصون سازی اجتماع که آگاه شدن و آگاه کردن افراد یکی از راه های این مصون سازی است، زمینه انحرافات و آسیب ها را کم کرد و افراد آسیب دیده را به سمت رهایی رهنمون ساخت.

,

 

,

در ادامه سخنان از آموزش وپرورش ومدیران خواست که استعدادهای فرهنگی، هنری، اعتماد به نفس و حس مسئولیت پذیری را در دانش آموزان احیا کنند.

,

 

,

نورالدین فرزادی پور در پایان سخنان خود کاهش آسیب های اجتماعی را با افزایش توانایی ها و خصیصه های فردی میسر دانست و خواستار توجه ویژه آموزش و پرورش به این نیاز بنیادی دانش آموزان شد.

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه