اخبار داغ

به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت؛

شرکت ۱۲۰ نفر از بانوان کارمند ادارات چادگان در مسابقات ورزشی

شرکت ۱۲۰ نفر از بانوان کارمند ادارات چادگان در مسابقات ورزشی
مسابقات ورزشی بانوان کارمند ادارات به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت بانوان، عصر امروز با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت کننده در سالن ورزشی تختی چادگان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چادگان نا؛ اولین دوره مسابقات ورزشی ویژه بانوان شاغل در ادارات شهرستان چادگان، عصر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت بانوان ایرانی در سالن تختی این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چادگان نا,

این مسابقات با حضور 11 تیم و  بیش از 120 نفر از بانوان شرکت کننده، که در چهار رشته ورزشی، طناب کشی، دارت، هفت سنگ، لی لی به رقابت پرداختند.

,

در رشته هفت سنگ انفرادی پس از رقابت  25 نفر، خانم ها قمرالسلطان غلامی از تیم شبکه بهداشت و درمان اول شد، فاطمه کریمی و سیده ملیحه موسوی ازتیم شورای حل اختلاف چادگان به ترتیب دوم و سوم شدند.

,

همچنین در رشته دارت، 28 نفر از بانوان کارمند ادارات به رقابت پرداختد که در پایان خانم ها لیلا کرمی از تیم کمیته امداد قهرمان، سمانه هادی از اداره آبفا شهری نائب قهرمان و خانم نسرین باقری از تیم شبکه بهداشت به مقام سومی بسنده کرد.

,

رقابت ها در رشته لی لی با قهرمانی شورای حل اختلاف (الف) همراه بود و  شبکه بهداشت و درمان دوم و شورای حل اختلاف(ب) نیز بر سکوی سوم ایستاد.

,

در پایان این مسابقات از سوی اداره ورزش و جوانان و هیات اجرایی به تیم و نفرات برتر حکم قهرمانی اهدا شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه