اخبار داغ

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران:

برگزاری دوره های آموزشی برای زنان کشاورز/ کارشناسان سازمان ملی استاندارد به عنوان ضابط قضایی معرفی می شوند

برگزاری دوره های آموزشی برای زنان کشاورز/ کارشناسان سازمان ملی استاندارد به عنوان ضابط قضایی معرفی می شوند
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای زنان کشاورز به منظور تولید محصولات سالم در دستور کار است و تعداد زیادی از خانم ها را نیز آموزش داده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،نیره پیروزبخت بعد از ظهر امروز در جلسه شورای استاندارد استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد،گفت: سازمان ملی استاندارد توجه و همکاری ویژه در این زمینه تغییرات آب و هوایی و فاجعه مخاطرات زیست محیطی دارد و درموضوع پسماندها همکاری گسترده داشته ایم و استانداردهای مرتبط را تدوین کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: یکی از مهم ترین مباحث تغییرات آب و هوایی است که استاندارد ها چه کمکی می توانند انجام دهند که زمین را از این فاجعه زیست محیطی نجات دهند.

,

 

,

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران اظهار داشت: تفاهم نامه ای با وزارت جهاد کشاورزی با موضوع محصول سالم با محوریت اصلی محصولات ارگانیک و باقی مانده آلاینده امضا کردیم که برای هرکدام دستورالعمل های مشترکی تنظیم شده است.

,

 

,

پیروزبخت با تأکید بر برگزاری دوره های آموزشی بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای زنان کشاورز به منظور تولید محصولات سالم در دستور کار است و تعداد زیادی از خانم ها را نیز آموزش داده ایم.

,

 

,

وی با بیان این که استاندارد در یک محصول و مقوله نمی گنجد و یک پدیده زنجیروار است،گفت: باتوجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی همه کالاها باید مشمول استاندارد باشند که در این زمینه اقتصاد مقاومتی و مصوبه دولت در سال گذشته به کمک ما آمده است.

,

 

,

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: کارشناسان سازمان ملی استاندارد به عنوان ضابط قضایی معرفی می شوند که بتوانند خیلی از فعالیت ها را مستقیم انجام دهند و معطل نشویم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه