اخبار داغ

در منطقه اسدآبادی؛

مجتمع فرهنگی و آموزشی سپاه ناحیه خرم آباد به بهره برداری می رسد+عکس

مجتمع فرهنگی و آموزشی سپاه ناحیه خرم آباد به بهره برداری می رسد+عکس
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: مجتمع فرهنگی و آموزشی سپاه ناحیه خرم آباد در کوچه شهید بهمنی محله اسدآبادی در زمینی به مساحت ۱۲۰متر و زیر بنای ساخت ۶۰۰متر در پنج طبقه در حال ساخت است که 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر در حاشیه بازدید از عملیات ساخت مجتمع فرهنگی و آموزشی سپاه ناحیه خرم آباد در منطقه اسدآبادی گفت: این مجتمع در کوچه شهید بهمنی محله اسدآبادی که از مناطق آسیب دیده به شمار می رود در زمینی به مساحت ۱۲۰متر و زیر بنای ساخت ۶۰۰متر در پنج طبقه با پیشرفت فیزیکی 90درصدی در حال ساخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

مجتمع فرهنگی و آموزشی سپاه ناحیه خرم آباد

, مجتمع فرهنگی و آموزشی سپاه ناحیه خرم آباد,

 

,

وی با بیان این که بیش از ۴۰درصد مردم این محله دچار آسیب شده و مابقی جمعیت هم در معرض آسیب های فرهنگی واجتماعی هستند،گفت: طبقه اول تا پنجم این مجتمع به سالن ورزشی، حسینیه، ضابط قضایی، کلاس های آموزش بهداشتی و فنی و حرفه ای اختصاص دارد.

,

 

,

سرهنگ بازگیر

, سرهنگ بازگیر,

 

,

وی از ظرفیت جوانان مستعد این منطقه یاد کرد و گفت: در این محله ۴۰۰دانشجو در رشته های مختلف دانشگاهی،مشغول تحصیل هستند و ما می خواهیم از همین جوانان به عنوان سرمایه،برای بازسازی و پیشرفت فرهنگی منطقه استفاده کنیم.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد شناسایی، بسترسازی، تبلیغات،بیان و شرح گسترده ی آسیب های مواد مخدر برای جوانان،اقدام قاطع با کمک دادستان شهر،درمان،صیانت وحفظ کردن افراد درمان شده را 6 گام مهم و اساسی برای مقابله با اعتیادعنوان کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد

, فرمانده سپاه خرم آباد,

 

,

وی ضمن تشکر از تلاش دادستان شهر گفت: در مرحله اقدام قاطع ضمن اجرای قانون با شناسایی خانه های آسیب دیده و هدایت افراد به دنبال فراهم نمودن محیطی امن و آرام برای مردم محله هستیم.

,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد با اشاره به دستور تخریب پنج منزل به عنوان خانه های محل تجمع افراد معتاد تصریح کرد: افراد معتاد با هماهنگی بهزیستی، دبیر مبارزه مبارزه با مواد مخدر و دیگر دستگاه های دولتی تحویل کمپ داده شده و بعد از درمان با ایجاد شغل از این افراد صیانت می شود.

,

 

,

مجتمع فرهنگی و آموزشی سپاه ناحیه خرم آباد0

, مجتمع فرهنگی و آموزشی سپاه ناحیه خرم آباد0,

 

,

سرهنگ بازگیر گفت: با توجه به پیگیری های فرمانده سپاه استان و کمک دستگاه های دولتی خدمات دهی به مردم محل در راستای فعالیت هایی همچون آسفالت محله، روشنایی و باز کردن معابر در اولویت کار قرار گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه