اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور؛

دولت به اساتید جرأت علمی دهد/ ارتباط دانشگاه با دشت مغان ایجاد شود

دولت به اساتید جرأت علمی دهد/ ارتباط دانشگاه با دشت مغان ایجاد شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در اردبیل با بیان اینکه اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد توانمند و با انگیزه هستند حمایت دولت از اساتید نخبه دانشگاه آزاد را خواستار شد و گفت: جهت تحقق عملی شعار ارتباط دانشگاه با صنعت، واحد اردبیل با دشت مغان جهت انجام پروژه های مشترک اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تا به امروز توانسته مقتدرانه نسل های اول و دوم دانشگاه ها را پشت سر بگذارد، گفت: این دانشگاه گام های محکمی در خصوص تولید علم و تبدیل آن به ثروت که هدف دانشگاه های نسل سوم است برداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر, ابصارخبر,

وی در ادامه سخنان خود به نقش دانشگاه در تربیت اساتید متعهد و متخصص پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ تولید علم در جایگاه نخست کشوری قرار دارد.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: دانشگاه آزاد برای اقشار مختلف جامعه امکان ادامه تحصیل را فراهم آورده است و امروز نیز فراگیری این دانشگاه به طور مناسب افزایش پیدا کرده و شاهد تقویت نیروهای انسانی زیادی توسط این دانشگاه در کشور هستیم بطوریکه پست‌های خدمت‌رسانی کشور را اغلب فارغ التحصیلان این دانشگاه تشکیل داده اند.

,

رهبر با بیان اینکه ایران باید سهم خود را از تولید علم در دنیا را افزایش دهد،گفت: چرا که علم اقتدار ایجاد می‌کند و ما در مجموعه دانشگاه آزاد به دنبال این هستیم تا با کمک دانشجویان و اساتید تولید علم را در این دانشگاه افزایش دهیم.

,

وی با بیان اینکه تولید علم به تنهایی کافی نیست،به رویکرد جدید دانشگاه های نسل سوم پرداخت و گفت: امروز رویکرد دانشگاه های نسل سوم کارآفرینی است و ما باید در این راستا حرکت کنیم.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: اساتید و دانشجویان جهت کارآفرینی نیازمند حمایت هستند و لازم است دولت با حمایت های خود جرآت علمی را در اساتید ایجاد کند تا آنها بدون احساس خطر  ریسک با تبدیل ایده به محصول در تبدیل علم به ثروت گام های اساسی بردارند.

,

وی با بیان اینکه سال ها است برای ارتباط صنعت و دانشگاه شعار می دهیم تصریح کرد: این زمینه بهتر عملا کار را شروع کنیم و در  این ارتباط ایجاد رابطه علمی بین دانشگاه آزاد اسلامی استان با دشت مغان اقدامی مثبت جهت شروع فعالیت های سازنده،علمی و عمیق است.

,

رهبر در ادامه سخنان خود با توجه به حضور طولانی خود در رأس دانشگاه تهران به مقایسه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های دولتی پرداخت و گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مراتب با انگیزه تر از دانشجویان سایر دانشگاه ها هستند،که لازم است  از این پتانسیل عظیم جهت کارآفرینی و شکوفایی کشور استفاده شود.

,

وی ضرورت توجه به تربیت دینی را خاطرنشان کرد و گفت: علم بدون دین فاقد ارزش است بطوریکه بدون دینداری، علم نمی تواند مفید واقع شود.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه