اخبار داغ

تغییر در دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل/ نوری جایگزین امیدی شد

تغییر در دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل/ نوری جایگزین امیدی شد
با برگزاری مراسم تودیع و معارفه حسین نوری به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد آران و بیدگل فعالیت خود را آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخطب شکن؛ آیین تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل بعد از ظهر امروز با حضور سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در سالن اجتماعات کانون شهید بنی طبا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این مراسم دانشگاه آزاد اسلامی را نهادی مردمی خواند که مستقل از کمک‌های دولتی به این جایگاه در حوزه علمی کشور دست پیدا کند.

,

امیررضا نقش با بیان این که ۴۰۰ واحد دانشگاهی آزاد در کشور مشغول به فعالیت هستند اضافه کرد: بیش از یک میلیون ۵۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های آزاد اسلامی تحصیل می کنند.

,

وی با اشاره به انتخاب و معرفی دکتر ولایتی از سوی رهبر انقلاب تصریح کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب این اندیشمند بزگوار رویکرد نوینی را در این دانشگاه آغاز کردند.

,

نقش، ویژگی‌های شهرستان آران و بیدگل را یادآور شد و آن را شهر خیران توصیف کرد و گفت: اگر همدلی و حمایت خیران از دانشگاه آزاد واحد آران و بیدگل ادامه یابد شاهد رشد بیش از این در مرکز خواهیم بود.

,

سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان به سابقه شش ساله‌ی فعالیت دانشگاه آزاد آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: حمایت‌های استان از این دانشگاه برای توسعه و پیشرفت آن ادامه خواهد داشت.

,

وی با تقدیر از تلاش‌های مصطفی امیدی در دوران ریاست دانشگاه آزاد شهرستان تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل در دوران فعالیت دکتر نوری باید به شاخص‌های واحد مستقل دانشگاهی دست یابد.

,

امام جمعه آران و بیدگل نیز در این آیین دانشگاه آزاد را نهادی با برکت دانست که به دستور امام خمینی(ره) آغاز به کار کرده و نقش تآثیرگذاری در پیشرفت کشور داشته است.

,

آیت‌الله سید محمد موسوی با بیان این که جایگاه فعلی دانشگاه آزاد واحد آران و بیدگل در شأن مردم شهرستان نیست اظهار کرد: از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی انتظار داریم با حمایت‌های بیشتر به ارتقای جایگاه واحد آران و بیدگل کمک کنند.

,

وی با اشاره به اختصاص هفت هزار هکتار زمین برای احداث دانشگاه آزاد با کمک خیران شهرستان خاطرنشان کرد: مردم آران و بیدگل مردمی فرهیخته و با فرهنگ هستند و اگر به همت مسئولان دانشگاه آران و بیدگل توسعه یابد بسیاری از مشکلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… برطرف خواهد شد.

,

در پایان این مراسم با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان حسین نوری به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل منصوب و از زحمات مصطفی امیدی رئیس پیشین دانشگاه تقدیر شد.

,

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آران و بیدگل از سال ۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون حدود ۲۰۰ دانشجو در سه رشته آموزشی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه