اخبار داغ

۱۶۰۰ موکب ایرانی در اربعین فعال هستند

۱۶۰۰ موکب ایرانی در اربعین فعال هستند
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین با بیان اینکه ۱۶۰۰ موکب ایرانی در ایام اربعین خدمات رسانی خواهند کرد گفت: برنامه‌ریزی شده تا موکب‌های ایرانی تاز ۵ تا ۲۵ صفر خدمات ۲۰ روزه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن پلارک با بیان اینکه 1600 موکب ایرانی در ایام اربعین خدمات رسانی خواهند کرد گفت: برنامه‌ریزی شده تا موکب‌های ایرانی پس از برچیده شدن موکب عراقی‌ها تا چند روز فعال باشند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه تعداد زائران ایرانی مراسم اربعین حسینی در سال گذشته حدود 2 میلیون و 600 هزار نفر بود، افزود: طبق پیش‌بینی‌ها امسال حدود 3 میلیون نفر از کشورمان در مراسم اربعین حسینی حضور می‌یابند که به همین منظور نقاط ضعف سال‌های گذشته رفع شده و خدمات‌دهی نیز افزایش می‌یابد
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی(ع) گفت: تنها سامانه رسمی و مورد تایید برای جمع آوری نذورات کد #1040*780*(ستاره هفت هشتاد ستاره ده چهل مربع) است. 
وی اظهار داشت: در کربلا، نجف اشرف، در مسیر کربلا و کاظمین، مقبره طفلان مسلم و .. نیز در داخل خاک عراق خدمات رسانی انجام خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته است.
پلارک خاطرنشان کرد: خدمات موکب‌های ایرانی از 5 صفر تا 25 صفر خواهد بود که مدت 20 روز خدمات‌رسانی انجام خواهد شد؛ در واقع خدمات‌رسانی به‌وسیله خود مردم و در موکب‌ها انجام خواهد شد.
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین هم در ادامه درباره خدمات‌رسانی موکب‌ها گفت: موکب‌های ما امسال هم رشد کیفی داشته هم رشد کمی یافته‌اند.
وی افزود: امسال مدت ویزا 3 ماهه است و زائران می‌توانند یک ماه در عراق بمانند.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه