اخبار داغ

ازسوی سخنگوی اورژانس تشریح شد

جزئیات آتش‌سوزی هتل آزادی آبادان و ریزش آوار در گلشهر

جزئیات آتش‌سوزی هتل آزادی آبادان و ریزش آوار در گلشهر
سخنگوی سازمان اورژانس کشور جزئیات حریق در هتل آزادی آبادان و ریزش یک ساختمان در گلشهر کرج را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد حریق در هتل آزادی آبادان اظهار کرد: ساعت 18:20 امروز این هتل دچار حریق شد و تا به این لحظه در این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: در حال حاضر 5 دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند همچنین مدیر جانشین عملیات دانشگاه آبادان در محل حادثه حضور دارد و آمادگی اورژانس‌های بیمارستان‌های آبادان نیز در دستور کار قرار گرفته است تا به مصدومان احتمالی دیگر رسیدگی شود.

,

وی با بیان اینکه احتمال افزایش مصدومان حادثه زیاد نیست، اضافه کرد: با این حال همچنان عوامل اورژانس تا زمانی که آتش‌نشانی خاتمه عملیات را اعلام کند در محل حضور خواهند داشت.

,

خالدی درباره ریزش ساختمان در گلشهر نیز گفت: یک ساختمان در محدوده بلوار حدادی گلشهر کرج دچار ریزش شد و همچنین به لوله‌های گاز آسیب رسید. با توجه به نگرانی‌هایی که برای اهالی منطقه وجود داشت توصیه‌هایی در زمینه جابه‌جایی اهالی اطراف ساختمان و تخلیه اضطراری مطرح شد.

,

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: در پی این حادثه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه از آمبولانس‌ها در نزدیکی منطقه حضور دارند و باقی در منطقه امن مستقر شدند.

,

وی اظهار کرد: تاکنون مشخص شده که یک کارگر که به نظر می‌رسد که از تبعه افغان باشد در زیر آوار محبوس شده است و به احتمال زیاد در ریزش آوار ساختمان همین یک حادثه‌دیده را خواهیم داشت.

,

خالدی با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست این حادثه در اثر سهل‌انگاری یا بی‌احتیاطی کارگران رخ داده است، گفت: در حال حاضر عوامل شرکت گاز نیز در محل حضور دارند و در حال رفع مشکل ایجاد شده برای گاز هستند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه