اخبار داغ

پس از بیست سال؛

دومین یادواره 700شهید نقده برگزار شد

دومین یادواره 700شهید نقده برگزار شد
دومین یادواره شهدای منطقه سولدوز در شهر نقده در حالی برگزار شد که مردم از شهرهای دور نزدیک برای شرکت در این رویداد فرهنگی مهم خودشان را به محل برگزاری رسانده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوزخبر، صبح امروز پس از حدود ۲۰ سال، دومین یادواره بزرگ ۷۰۰ شهید نقده با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و اقشار مختلف مردم در سالن دو هزار نفری ولایت نقده برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سولدوزخبر,

 

,

از آنجایی که سه ماه گذشته صرف برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای این رویداد بزرگ فرهنگی شده بود، قابل پیش بینی بود که مورد استقبال همه گروه ها و جریانات سیاسی قرار بگیرد و علاقه زاید الوصف مردم منطقه سولدوز برای گرامیداشت شهدا باعث شد هزاران نفر در این برنامه حضور پیدا کنند.

,

 

,

سردار محمدتقی رضایار معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین (ع) که بعنوان سخنران اصلی به این مراسم دعوت شده بود نقده را پایگاه مستحکم اهل بیت (ع) برشمرد و که از نظر نظامی و استراتژیک هم بخاطر در مسیر مواصلاتی بودن چند پادگان مهم در این منطقه اهمیت بسیار زیادی دارد.

,

 

,

او در ادامه سخنانش ملت های مختلف دنیا را به سه دسته تقسیم کرد و گفت: در دنیا ملتهایی هستند که حاضر نیستند از نظامشان دفاع کنند، برخی نسبت به حاکمیتشان بی تفاوت هستند، برخی ملتها هم زبانا و مالا به حکومت کمک میکنند.

,

 

,

سردار رضایار همچنین با تأکید بر اینکه امنیت و پیشرفت امروز مرهون خون شهداست گفت: اگر دهه ها بعد از شهادت رزمندگان اسلام این همه امنیت و پیشرفت نصیب اسلام شده خواهید دید خون شهدای حرم چه غوغایی در خاورمیانه به پا خواهد کرد و همه این ها حول محور ولایت فقیه است.

,

 

,

مرتضی فرامرزی فرماندار نقده هم که عنوان رئیس ستاد یادواره هفتصد نقده را برعهده داشت در سخنانی کوتاه، اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا را یاوه گویی هایی ارزیابی کرد که باعث متحدتر شدن بیشتر مردم با هر سلقه سیاسی شده است.

,

 

,

سرهنگ پاسدار امیر اکبری فرمانده سپاه نقده که در ابتدای این مراسم سخنرانی کرد نقده را دژ تسخیر ناپذیر انقلاب اسلامی معرفی کرد که هفتصد مدال از جنس شهدا بر سینه مردمانش نقش بسته است.

,

 

,

او هم با اشاره به سخنان ترامپ، او را رئیس جمهوری سفیه نامید که با اظهاراتش فقط باعث می شود قدرت دفاعی و برد موشک های ایرانی افزایش پیدا کند تا جایی که حتی کاخ سفید هم براحتی در تیررس نظامیان ایران باشد.

,

 

,

در این مراسم همچنین گروه سرود حوزه شهری ثارلله اجرایی زیبایی تقدیم حاضران کردند و در ادامه هم یک دختر نوجوان نامه ای سوزناک و احساسی از زبان یک دختر شهید خطاب به بابای شهیدش را دکلمه کرد که اشک حاضران را در آورد.

,

 

,

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده های شهداء، جانبازان و رزمندگان با اهدای نشان این یادواره تجلیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه