اخبار داغ

بالاخره کدام زائر ارز مسافرتی می‎گیرد؟

بالاخره کدام زائر ارز مسافرتی می‎گیرد؟
براساس اخباری که از بانک مرکزی به برخی رسانه ها درز کرده، بانک مرکزی تصمیم گرفته ارز مسافرتی برای زائران اربعین درنظر بگیرد، ولی هنوز مشخص نیست که این ارز به چه میزان و به چه افرادی پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اخباری که برخی رسانه های نزدیک به دولت منتشر کرده اند، بانک مرکزی از چند ماه قبل فروش ارز مسافرتی را ممنوع کرده بود ولی با اصلاح در برخی بندهای بخشنامه ممنوعیت فروش ارز مسافرتی این امکان را فراهم کرده تا همزمان با اربعین حسینی زائران بتوانند ارز با قیمت مبادله ای دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 برهمین اساس، زائرانی که در سامانه حج و زیارت (سماح) ثبت نام کرده باشند می توانند در اربعین حسینی 200 دلار ارز مسافرتی با قیمت مبادله ای از نظام بانکی دریافت کنند.

,

بانک مرکزی درباره جزئیات پرداخت ارز مسافرتی به زائران اربعین حسینی اعلام کرده که بخشنامه درج شده در برخی رسانه ها اصلاحاتی دارد که بزودی این بانک متن صحیح را منتشر می کند. البته با گذشت چند ساعت هنوز اطلاعیه ای از این بانک برای اطلاع رسانی درباره صحت و سقم خبر منتشر نشده است.

,

ولی با این حال برخی خبرگزاری های نزدیک به دولت اعلام کرده اند که "بر اساس اطلاعات دریافتی از بانک مرکزی این بانک بر اساس مقررات ارزی  موظف است به افرادی که در سامانه حج و زیارت (سماح) ثبت نام می‌کنند و در قالب کاروان‌های رسمی و مورد تایید این سازمان به عتبات اعزام می‌شوند ارز پرداخت کنند".

,

تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه