اخبار داغ

فرمانده انتظامی رودبار جنوب خبر داد؛

کشف ۲۰کیلوگرم هروئین از موتور سیکلت در رودبارجنوب

کشف ۲۰کیلوگرم هروئین از موتور سیکلت در رودبارجنوب
فرمانده انتظامی رودبار جنوب از کشف محموله ۲۰ کیلویی هروئین توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، سرهنگ رضا فیروز بخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس این شهرستان از فعالیت یک باند مسلح که قصد انتقال مقادیری موادمخدر به وسیله یک دستگاه موتور سیکلت از مرزهای شرقی به مرکز کشور را داشتند مطلع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

وی افزود: یگانهای عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با تحت کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی در نهایت باند مذکور را شناسایی و به آنها دستور ایست دادند اما راکبان موتورسیکلت با بی توجهی به دستور پلیس با گشودن آتش به سمت ماموران از محل متواری شدند.

,

فرمانده انتظامی رودبارجنوب بیان داشت: ماموران نیز بلافاصله مقابله به مثل نموده و موتورسیکلت مذکور را متوقف کردند.

,

سرهنگ فیروزبخت گفت: قاچاقچیان با به جا گذاشتن موادمخدر با استفاده از تاریکی هوا و جنگلی بودن منطقه از محل درگیری متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

,

وی افزود: در این عملیات مقدار ۲۰ کیلوگرم هروئین به همراه یک قبضه سلاح غیرمجاز کشف و یک دستگاه خودرو که سابقه سرقت از شهرستان میناب را داشته نیز توقیف شد.

,

فرمانده انتظامی رودبارجنوب در پایان ضمن اشاره به عواقب جبران ناپذیر موادمخدر بر بنیان خانواده و جامعه، خاطرنشان ساخت: سربازان وطن هیچگاه اجازه جولان دادن به مخلان نظم و امنیت را نخواهند داد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه