اخبار داغ

رئیس شورای شهر قاین دردیدار با مدیر کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی:

بلاتکلیفی شهر قدیم قاین،باعث نارضایتی و گلایه مردم این منطقه شده است

بلاتکلیفی شهر قدیم قاین،باعث نارضایتی و گلایه مردم این منطقه شده است
رئیس شورای شهر قاین در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری خراسان جنوبی ودر جلسه بررسی مشکلات منطقه گردشگری بوذجمهر قاین خواستار رفع مشکلات پیش روی این منطقه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، محمدرضا قرائی دراین جلسه که روز گذشته  و به دعوت شورای شهر قاین با حضور رمضانی مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان در سالن اجتماعات شورا برگزار شد اظهارکرد،منطقه گردشگری قاینات به عنوان یکی از مناطق مهم ویک طرح استانی مطرح است وپس ازسالها کش وقوس که طرح جامع منطقه نمونه گردشگری به تصویب رسیده است مردم انتظار دارند که  وضعیت منطقه هرچه سریعتر مشخص وتعیین تکلیف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

قرائی ادامه داد: با توجه به این که میراث 60هکتار از منطقه را به عنوان شهر قدیم قاین در نظر گرفته است ومتاسفانه به علت اعتبارات قطره چکانی حتی اقدامی هم صورت نمی گیرد گفت؛خواسته ما این است که شهر قدیم قدیم  به عنوان یک طرح ملی گنجانده شود تا وضعیت شهر قدیم قاین مشخص وما هم بتوانیم به مردمی که دراین منطقه سکونت دارند خدمات ارائه دهیم.

,

وی تصریح کرد؛با توجه به همین موضوع ،24متری کمال وضعیت مشخصی ندارد وعملیات در این منطقه متوقف شده است واین تاخیر باعث نارضایتی های مردمی  شده است که اجازه ساخت وساز در منطقه را ندارند.

,

رئیس شورای شهر قاین همچنین با اشاره به برق رسانی به بلوار نور بخش ومزار شاهزاده حسین نیز خواستار همکاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان شد.

,

رئیس شورای شهر قاین با بیان این که قاینات آثار تاریخی وجاذبه های گردشگری فراوانی دارد گفت: خواسته مردم این است که در معرفی آثارشهرستان در سطح استان وکشور نیز،میراث فرهنگی اهمیت بیشتری به این شهرستان داشته باشد.

,

وی همچنین در خصوص موزه عکس وخانه قدیمی صمدی نیز خواستارتسریع درروند اجرای کار وتعیین تکلیف این موزه نیز شد.  

,
,
,
,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه