اخبار داغ

رئیس شورای شهر میاندوآب تشریح کرد؛

نامه مدیرکل شوراها و شهرداری استانداری به شورای شهر میاندوآب/ بعد از چندین بار مکاتبه دوباره سر جای اول برگشته اند

نامه مدیرکل شوراها و شهرداری استانداری به شورای شهر میاندوآب/ بعد از چندین بار مکاتبه دوباره سر جای اول برگشته اند
رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب گفت: مدیرکل امور شوراها و شهرداری های استانداری آذربایجان غربی، پیرو نامه ای که قبلا به مدرک شهردار منتخب اشکال وارد کرده بود، نوشته و عنوان شده که بر انتخاب شهردار تاکید نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فخرالدین آذریان در گفت و گو با زرین خبر در تشریح آخرین نامه ای که پیرو انتخاب شهردار میاندوآب به این شورا ارسال شده است، اظهار کرد: مدیرکل امور شوراها و شهرداری های استانداری آذربایجان غربی، پیرو نامه ای که قبلا به مدرک شهردار منتخب اشکال وارد کرده بود، نوشته و عنوان شده که بر انتخاب شهردار تاکید نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب افزود: این در حالی است که ما بعد از آن نامه اول، پنج نامه به وی ارسال کرده و آنها هم مکاتبات لازم را با وزارت کشور انجام داده اند.

,

وی گفت: اگر این موضوع و مدارکی که ما می فرستادیم، مورد قبول نبود پس چرا مکاتبه می کردند و می گفتند تا فرد دیگری را انتخاب کنید و اگر مورد قبول بود، چرا این نامه زده شده است و بعد از چندین بار مکاتبه دوباره سر جای اول برگشته اند.

,

آذریان تصریح کرد: اگر واقعا تطبیق و تاکید را قبول داشتند، پس چرا آن موقع نگفته و با وزارت کشور مکاتبه کرده و وزارت کشور نیز نتیجه مثبت داده است و به این موضوع نیز اشاره نکرده اند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب اظهار کرد: اکنون ما می توانیم یا مجددا انتخاب و تاکید کنیم و یا روند دیگری طی کنیم که حل اختلاف جزو آن است و مستندات خود را ارائه کنیم.

,

وی با بیان اینکه مخالفت ها به خاطر دفاع از فرد دیگری است، افزود: ما انتخاب خود را کرده ایم و آن را پیگیری می کنیم.

,

آذریان در خصوص محتوای نامه نیز گفت: در این نامه عنوان شده که در اول مهر ماه نامه ای نوشته شده که مدرک وی مطابقت ندارد و به آن جواب نداده اید در حالی که ما سه بار نامه نوشته و مکاتبه کرده ایم و وی نیز با وزارت کشور مکاتبه کرده است.

,

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه در این نامه نیز به نظر وزارت کشور اشاره نشده است، تصریح کرد: در جلسات بعدی موضوع را پیگیر کرده و بر اساس قانون سه ماه وقت داریم و چون انتخاب خود را در این سه ماه انجام داده ایم، هنوز وقت داریم و اینگونه نبوده که در سه ماه هیچ کاری نکرده باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه