اخبار داغ

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی:

شرکت مخابرات آذربایجان غربی از ظرفیت نیروهای داخلی استفاده کند

شرکت مخابرات آذربایجان غربی از ظرفیت نیروهای داخلی استفاده کند
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: دست اندرکاران سازمان‌های مختلف به ویژه شارکت مخابرات استان در اجرای پروژه‌های مختلف به نیروهای بومی اعتماد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژمان محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای ارومیه، اظهار داشت: این انتظار وجود دارد که سازمان‌های مختلف به ویژه شرکت مخابرات آذربایجان غربی در اجرای پروژه‌های مختلف و ساخت تجهیزات مورد نیاز خود به نیروهای بومی و تحصیلکرده در استان اعتماد کنند تا به این ترتیب ضمن استفاده از ظرفیت داخلی و تلاش برای اشتغال‌زایی از خروج ارز نیز جلوگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی ضمن ابراز تاسف گفت: قسمت عمده تجهیزات که در شرکت مخابرات استفاده می‌شود، وارداتی هستند در حالی که در بین فارغ التحصیالان دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه آزاد، تخصص و مهارت برای ساختن این ملزومات وجود دارد ولی متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم ارتباط سا‌زنده‌این بین اینجا و مخابرات برقرار کنیم.

,

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: یقین بدانید دستگاه‌ها و تجهیزاتی که در مخابرات و سایر نهادهای مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرند، چنانچه نمونه آن در اختیار دانشجویان مقطع دکتری و فارغ‌التحصیلان ما قرار گیرد می‌توانند مشابه آن را ساخته و تحویل دهند ولی متاسفانه در استان همتی برای اعتماد به نیروی داخلی و بومی وجود ندارد.

,

محمدی با اشاره به اینکه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد استان از بهترین مراکز علمی کشور و جهان فارغ التحصیل شده‌اند بنابراین صلاحیت و مهارت ورود به عرصه بومی‌سازی تکنولوزی‌های نوین را دارند، گفت: رسانه‌های جمعی بدون اینکه تنش در بین مسئولان ایجاد کنند باید به این موضوع بپردازند و مبحث اعتماد به پژوهشگران داخلی را مطرح کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه