اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی:

برگزاری اجلاسیه ایثارگران در قالب برنامه‌های کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی

برگزاری اجلاسیه ایثارگران در قالب برنامه‌های کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: اجلاسیه ایثارگران در قالب برنامه‌های کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی امسال برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فعال امروز در گفت‌وگو با ندای ارومیه، اظهار داشت: در قالب کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی پنج اجلاسیه در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد که یکی از آنها اجلاسیه ایثارگران می‌باشد که از هم اکنون اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی هدف از برگزاری این اجلاسیه را تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده آنها عنوان کرد و گفت: این رویداد فرهنگی با حضور همه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا و ... برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی پخش کلیپ، اجرای نمایش، تجلیل از جانبازان 70 درصد و رونمایی از کتاب را برنامه‌های جانبی این اجلاسیه عنوان کرد و پوشش رسانه‌ای گسترده آن را امری ضروری دانست.

,

وی به جمع‌آوری آثار مربوط به شهدای بزرگوار، جانبازان، آزادگان و ایثارگران استان به بهانه برگزاری این کنگره اشاره کرد و افزود:  وصیت‌نامه، دست‌نوشته‌، فیلم، عکس و تجهیزات انفرادی شهدا جمع‌‌آوری شده و در این نمایشگاه در معرض دید گذاشته خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه