اخبار داغ

برای سومین سال متوالی؛

موکب راوندی‌های کاشان به کربلا عزیمت کرد/ تجمع وحدت‌بخش هیئت‌های مذهبی دارالولایه

موکب راوندی‌های کاشان به کربلا عزیمت کرد/ تجمع وحدت‌بخش هیئت‌های مذهبی دارالولایه
مدیر موکب حضرت سلطان ولی بن موسی الکاظم علیه السلام راوند گفت: اولین گروه از خادمان موکب پس از بارزنی اقلام مورد نیاز در قالب قافله ای شکوهمند با حدود شش کامیونت، از دارالولایه راوند به سمت کربلای حسینی حرکت کردند تا مقدمات اسکان زائران را فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مدیر موکب حضرت سلطان ولی بن موسی الکاظم علیه السلام راوند کاشان در گفتگو با کاشان اول، ضمن اشاره به انتخاب این مجموعه به عنوان موکب برتر استان اصفهان در حماسه اربعین حسینی کربلا در سال گذشته، بیان کرد: اجرای برنامه وحدت بخش و انسجام آفرین تجمع هیئت های مذهبی راوند از بزرگترین دستاوردهای این موکب بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

حجت السلام مجتبی رجبی راوندی، با تأکید بر عزم مجموعه مدیریتی موکب سلطان ولی بن موسی الکاظم علیه السلام راوند برای ترویج شعائر عاشورایی و مهدوی ابراز کرد: این مجموعه در سال ۹۴ با تشکیل هیئت مدیره و هیئت موسسی از اقشار اجتماعی مختلف راوند، تصمیم به سرمایه گذاری برای تحقق برنامه های مانا و پویای فرهنگی و اجتماعی گرفت.

,

مدیریت موسسه اربعین، خاطرنشان کرد: سال گذشته توفیق داشتیم در مدت ۱۵ روز به زائران محترم خدمت‌رسانی کنیم و با مجوز رسمی عتبه مقدسه کربلا در شب اربعین به نمایندگی از ملت ولایی ایران در بین الحرمین عزاداری کنیم.

,

به گفته وی، تصمیم به ساخت‌و‌ساز زائرسرا پس از مطالعات جامع حقوقی و کارشناسی برای تسهیل سفرهای زیارتی زائرین حسینی و حمایت از طرح‌های عام المنفعه دارالولایه راوند از دیگر برنامه‌های موکب است.

,

رجبی راوندی با برشمردن خدمات رفاهی، اسکان و تغذیه در این موکب افزود: همچنین خدمات فرهنگی و تبلیغاتی و پوشش‌دهی درمانی در قالب طب اسلامی و سنتی، برگ زرینی برای شهرستان دارالمومنین کاشان و دارالولایه راوند است.

,

وی با بیان اینکه اربعین امسال نیز خادمان و عاشقان حسینی موکب با کوله باری از تجربیات دو ساله در خدمت زائران حضرت امام حسین علیه السلام هستند، یادآور شد: تلاش می‌کنیم سفر زائران حسینی را تسهیل کرده و خاطرات معنوی زیبایی برای همه رقم بزنیم.

,

مدیر موکب حضرت سلطان ولی بن موسی الکاظم علیه السلام راوند در پایان گفت: اولین گروه از خادمان موکب پس از بارزنی اقلام مورد نیاز در قالب قافله ای شکوهمند با حدود شش ماشین باری و طی مراسم زیبای معنوی در ۲۸ مهرماه از دارالولایه راوند به سمت کربلای معلا حرکت کردند تا مقدمات اسکان زائران را فراهم کنند.

,

آدرس موکب حضرت سلطان ولی بن موسی علیه السلام راوند در کربلای معلی، شارع العباس، شارع الجمهوریه، مقابل ساحه طحین، التالی مدرسه النظامیه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه