اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات فردیس خبر داد:

حضور ۳ هزار فردیسی در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی/ جمع آوری ۷۰ میلیون تومان نذورات مردمی

حضور ۳ هزار فردیسی در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی/ جمع آوری ۷۰ میلیون تومان نذورات مردمی
رئیس ستاد بازسازی عتبات فردیس از جمع آوری ۷۰ میلیون تومان نذورات نقدی و غیر نقدی شهروندان در این شهرستان خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شهبازی رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان فردیس صبح امروز(دوشنبه) در گفتگو  با پایگاه خبری فردیسان، با بیان اینکه تاکنون ۷۰ میلیون تومان نذورات نقدی و غیر نقدی توسط شهروندان شهرستان فردیس برای پذیرایی از زائران همایش بزرگ اربعین حسینی جمع آوری شده است، اظهار داشت: تاکنون مبلغ ۴۰ میلیون تومان به صورت غیر نقدی و ۳۰ میلیون تومان به صورت نقدی جمع آوری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی در ادامه با بیان اینکه اتاق اصناف و شورای شهر و شهرداری فردیس قول جمع آوری ۳۰ میلیون تومان نذورات از اتحادیه ها و شهرداری های این شهرستان را داده اند، افزود: فردیس در این همایش بزرگ  اربعین حسینی ۳ موکب برپا می کند.

,

این مسئول با اشاره به اینکه شهروندان فردیسی در همایش بزرگ اربعین روزانه پذیرای ۴ هزار زائر حسینی خواهند بود، تاکید کرد: یکی از موکب های این شهرستان در صحن حضرت زهرا و دیگری در نجف برپا شده و به صورت شبانه روزی از زائران پذیرایی می کند و یک ایستگاه صلواتی در این همایش از زائران با نوشیدنی های مختلف پذیرایی می کند.

,

شهبازی با بیان اینکه حدود ۳ هزار نفر از شهروندان فردیسی در این پیاده روی از شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: ۴۵ نفر از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس برای خدمت گذاری به زائران در موکب ها اعزام می شوند.

,

وی با بیان اینکه فردیس شهرستانی تازه تاسیس است، خاطرنشان کرد: شهروندان فردیسی تا کنون در تمام مراسم های این ستاد همکاری و مشارکت داشته اند و از مسئولان این شهرستان می خواهیم با ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه