اخبار داغ

وعده های ۶ ساله ای که روی زمین ماند؛

پیشرفت در ساخت مصلی شهر خنداب؛ نیازمند یاری مردم و مسئولین

پیشرفت در ساخت مصلی شهر خنداب؛ نیازمند یاری مردم و مسئولین
از آغاز به کار پروژه ساخت مصلی شهر خنداب بیش از ۶ سال می‌گذرد اما تا کنون تنها ستون‌های این مکان فرهنگی بنا شده‌ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم خنداب، برخی از پروژه‌های عمرانی شهرها به دلیل مشکلات مختلف سال‌ها متوقف می‌شوند در حالی که با گذشت هر سال به طور قطع کار ساخت و تکمیل آن دشوارتر شده، به همین دلیل، تأخیر در اتمام این پروژه‌ها دوچندان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم خنداب,

پروژه احداث مصلی امام حسین(ع) شهر حنداب نیز از این دست پروژه‌ها است، از آغاز کار این پروژه فرهنگی بیش از ۶ سال می‌گذرد اما تا کنون تنها ستون‌های این مصلی بنا شده‌ است.

,

, ,

از زمان برپایی نماز باشکوه جمعه در شهرستان خنداب سالیان متمادی می‌گذرد اما مردم متدین این شهرستان همچنان از داشتن مصلی ویژه برپایی نماز جمعه و دیگر اعمال مذهبی که پذیرای خیل عظیم نمازگزاران باشد، محروم هستند.

,

هم اکنون نماز جمعه این شهرستان در مسجد امام حسین(ع) برپا می‌شود اما اهالی شهرستان خنداب برای برپایی دیگر مراسمات مذهبی ناگزیر به استفاده از زمین نیمه‌کاره مصلی هستند.

,

, ,

, ,

امام جمعه شهر خنداب:

,

وعده های عملی نشده مسئولین برای ساخت مصلی/ شبستان مصلای خنداب نیازمند ۳ میلیارد تومان اعتبار است

,

مجدی‌زاده، امام جمعه شهر خنداب در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم خنداب، با اشاره به روند پروژه مصلی امام حسین(ع) شهر خنداب گفت: کمبود اعتبار مشکل اصلی این پروژه است، برخی از ارگان‌ها برای رفع این مشکل قول مساعدت دادند که تا کنون عملی نشده است.

, نسیم خنداب,

مجدی‌زاده اظهار کرد: اوایل امسال نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین برای برپایی ستون‌های مصلی جمع‌آوری و ستون‌های فلزی این مکان برپا شد.

,

وی در ادامه افزود: برای بتُن‌ریزی مصلی نیازمند ۶۰ میلیون تومان اعتبار هستیم، امیدواریم قبل از فصل سرما بتُن‌ریز مصلی انجام شود تا با مشکل نشست ستون‌ها و هزینه مجدد مواجه نشویم.

,

, ,

امام جمعه شهر خنداب با اشاه به ساخت حوزه علمیه در مصلی شهر خنداب گفت: بر اساس پیشنهاد اعضای جلسه هماهنگی ساخت مصلی مقرر شد در فضای آزاد این مکان حوزه علمیه‌ای بنا شود که اعضای شورای سیاستگزاری با این پیشنهاد موافقت نکردند چرا که زمین مذکور می‌بایست تحت تملک حوزه علمیه قرار می‌گرفت که مورد موافقت اعضای شورا واقع نشد.

,

مجدی‌زاده تصریح کرد: برای ساخت مصلی زمینی با مساحت ۳ هکتار در نظر گرفته شده که ۸ سال پیش توسط حاج سید میر عبدالله حسینی حصاری وقف شده و تا کنون مبلغی بالغ بر ۱۳۰ میلیون تومان برای ساخت این مجتمع فرهنگی هزینه شده است.

,

مجدی‌زاده متذکر شد: ۴ سالی از قول مساعدت نیروگاه برای ساخت شبستان مصلی امام حسین(ع) می‌گذرد اما در حال حاضر این سازمان به علت مشارکت در ساخت بیمارستان مهر خنداب و مشکلات مالی توان کمک در ساخت مصلی را ندارد.

,

وی در ادامه گفت: تکمیل شبستان مصلی نیازمند ۳ میلیارد تومان اعتبار است.

,

پیشرفت ساخت مصلی شهر خنداب؛ نیازمند یاری مردم و مسئولین 

,

امام جمعه شهر خنداب خاطرنشان کرد: مصلی، آبروی شهرستان است و امیدواریم با همت مردم و مسئولین شاهد روند موفقیت آمیزی در ساخت این مجموعه فرهنگی باشیم.

,

فرماندار شهرستان خنداب:

,

پروژه مصلی امام حسین(ع) شهر خنداب چشم‌انتظار تخصیص اعتبار

,

غیاثی، فرماندار شهرستان خنداب در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: روند ساخت پروژه مصلی امام حسین(ع) شهر خنداب از سال ۱۳۹۰ آغاز شد، فونداسیون این بنا چند سالی است ریخته شده اما برای ادامه روند کار نیازمند اعتبارات هستیم.

,

غیاثی اظهار کرد:  سال گذشته مبلغی نزدیک به یک میلیارد ریال از طرف کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به این پروژه اختصاص داده شد که مبلغ ناچیری از این اعتبار به مرحله تخصیص رسید.

,

وی خاطر نشان کرد: در کمیته برنامه‌ریزی امسال نیز اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال برای ادامه روند این پروژه در نظر گرفته‌ایم اما به علت پایین بودن میزان تخصیص اعتبارات تنها موفق به برپایی ستون‌های این مجتمع فرهنگی شده‌ایم، امیدواریم با کمک‌های خیرین شاهد تسریع در روند عملیاتی این پروژه باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه