اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد:

بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی بروجرد پرداخت شد

بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی بروجرد پرداخت شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 15 میلیارد و 625 میلیاون تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی بروجرد پرداخت شد که نسبت به سال گذشته پرداخت تسهیلات کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "علی شاهرودی" رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد  گفت: با توجه به این که بیش از 37 درصد صنایع استان لرستان در بروجرد قرار دارند اما در طول سال های گذشته برخی از این واحدهای با مشکلاتی همراه شدند که منجر به نیمه فعال شدن و یا تعطیلی واحدهای تولیدی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی اضافه کرد: در حال حاضر 40 درصد واحدهای تولیدی شهرستان بروجرد تعطیل و 60 درصد نیمه فعال و فعال هستند که برای رونق در واحدهای تولیدی و خروج از رکود واحدهای صنعتی تسهیلاتی در قالب رونق تولید به آنها پرداخت می شود.

,

 

,

شاهرودی متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید را در بروجرد 89 مورد اعلام کرد و افزود: میزان متقاضیان برای دریفات تسهیلات برای رونق تولید امسال نسبت به سال قبل کاهش یافته در صورتی که سال گذشته حدود 200 واحد متقاضی دریافت تسهیلات بودند.

,

 

,

به گفته وی این تعداد واحدها، متقاضی حدود 277 میلیارد تومان تسهیلات برای رونق دوباره  هستند اما از ابتدای سال جاری تا کنون تنها 5 واحد صنعتی در شهرستان بروجرد موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

,

 

,

رئیس ادراه صنعت، معدن و تجارت بروجرد تصریح کرد: به این پنج واحد صنعتی 15 میلیارد و 625 میلیون تومان تسهیلات برای رونق تولید پرداخت شده اما آماری از اشتغالزایی آنها در دست نیست چرا که برخی از آنها طرح و یا پروژه هایی بوده اند که با همان تعداد نیرو فعال شده اند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات رونق تولید در شهرستان به واحدهایی پرداخت می شود که واحدهای کوچک و یا متوسط باشند و کمتر از 100 نیرو در این واحدها مشغول به کار باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه