اخبار داغ

مشاور وزیر امور خارجه:

اروپا بانک های خود را در برابر فشارهای آمریکا بیمه کند/ کشورهای اروپایی به صحنه آمده و صداقت خود را ثابت کنند

اروپا بانک های خود را در برابر فشارهای آمریکا بیمه کند/ کشورهای اروپایی به صحنه آمده و صداقت خود را ثابت کنند
شیخ الاسلام گفت: اولین کار اروپا این است که باید به آمریکا فشار وارد کند و سپس به تعهدات خود در برجام مانند مسائل بانکی، بیمه ای، کشتیرانی و ... بدون توجه به فشارهای آمریکا و خزانه داری آن عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شیخ الاسلام در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان با بیان اینکه اروپا باید به آمریکا فشار وارد نماید که برجام را نقض نکند، گفت: سخنان رئیس جمهور آمریکا و اقداماتی که کنگره انجام داده و می دهد، متن و روح برجام را نقض کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

مشاور وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی تصریح کرد: اولین کار اروپا این است که باید به آمریکا فشار وارد کند و سپس به تعهدات خود در برجام مانند مسائل بانکی، بیمه ای، کشتیرانی و ... بدون توجه به فشارهای آمریکا و خزانه داری آن عمل کند.

,

وی تاکید کرد: اروپا باید بانک های خود را بیمه کند تا فشارهای آمریکا نتواند یک طرفه قوانین داخلی خود را بر اروپا تحمیل کند.

,

شیخ الاسلام اظهار داشت: اروپا باید به صحنه آمده و صداقت، لیاقت و کفایت خود را نشان دهد؛ با حرف زدن چیزی درست نمی شود به ویژه که حرف های آنها دوپهلو است و یکی به نعل و یکی به میخ می زنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه توانایی های نظامی، روابط منطقه ای و امور داخلی ما به آنها ربطی ندارد، عنوان کرد: اروپا نباید فراموش کند که اگر کمک های مستشاری ایران در لبنان، سوریه و عراق نبود و مدافعان حرم به ویژه یاران ما فداکاری و جانبازی نمی کردند، الان موج پناهندگان به سمت اروپا می رفت و تروریسم ادامه پیدا می کرد.

,

وی افزود: اروپایی ها باید دست مارا ببوسند که آنها را از بدبختی و ادامه تروریسم نجات دادیم؛ در حالیکه امروز حرف هایی می زنند که نه تنها نمک نشناسی، بلکه ظلم و طرفداری از ظالم است.

,

شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: چنین سخنان و اقداماتی از سمت ما پذیرفته نیست و هرکجا لازم باشد، آمریکا و هرکسی که برجام را نقض کند یا فراتر از برجام چیزی بخواهد، پاسخ مناسب از جانب ما دریافت می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه