اخبار داغ

صبح امروز؛

همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت بدنی در رشتخوار برگزار شد+ تصاویر

همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت بدنی در رشتخوار برگزار شد+ تصاویر
صبح امروز همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با هفته تربیت بدنی با حضور جمعی از مسئولین و ورزشکاران در شهرستان رشتخوار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چهل ماه نیوز، صبح امروز همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با هفته تربیت بدنی با حضور جمعی از مسئولین و ورزشکاران  در شهرستان رشتخوار برگزار شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,
,

همایش پیاده روی با غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام در شهر رشتخوار آغاز و ورزشکاران در ادامه مسیر پارک شهدای گمنام تا مجموعه تاریخی خانه قرایی را پیاده‌روی کردند.

,

 

,

مهدی پرتو، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار با تقدیر از حضور ورزشکاران در همایش پیاده‌روی گفت: ورزش همواره ضامن سلامتی و مهمترین عامل نشاط در بین افراد جامعه است.

,

 

,

وی در ادامه به موفقیت‌های کسب شده توسط و رزشکاران این شهرستان در رده‌های استانی و کشوری اشاره کرد و افزود: سال 96 سال پر از موفقیت در رشته ‌های مختلفی ورزشی برای ورزشکاران شهرستان رشتخوار بوده است، ما همچنان  امیدواریم با برنامه ریزی‌ها انجام شده و حمایت‌های بیشتر از سوی مسئولین موفقیت‌ها ورزشی در سطح شهرستان روز به روز بیشتر و استعداد‌های نهفته ورزشی در شهرستان شناسایی شوند.

,

 

,

وی همچنین در ادامه به وضعیت استخر و اعتبار گرفتن این مجموعه نیمه تمام اشاره کرد و یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته، امیدواریم به‌زودی و تا پایان سال، استخر نیمه تمام شهرستان رشتخوار تکمیل و بهره‌برداری شود.

,

 

,

خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به کم‌رنگ شدن جایگاه ورزش و پیاده‌روی امروز در جامعه گفت: امروز زندگی ماشینی بیماری‌ها و گرفتاری های متفاوتی را به وجود آورده است، اگر ما ورزش را در برنامه کاری خود قرار دهیم قطعا خومان پزشک خودمان خواهیم شد، و با ورزش تندرستی، سلامت، نشاط و شادابی را برای خودمان به ارمغان خواهیم آورد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه